Klappen in luchtfilter en uitlaat

• Jan

Mijn Fatboy uit 1995 doet het een paar ritjes goed en dan spontaan begint ie slecht te lopen.

klappen in het lucht filter en af en toe een vlam uit de uitlaat, bij inspectie is de voorste bougie mooi melkchocolade bruin maar de achterste roetzwart, als ik de bougie grondig reinig loppt ie weer een paar dagen lekker.

Ik heb de tankontluchting al gecheckt die is ok

Iemand enig idee?

Alvast bedankt

• flhs88

http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html

vergelijk de bougie eens met dit overzicht. als het verbrande olie is trekt de zuiger olie naar binnen en zou het aan de zuigerveren of kleppenstelen kunnen liggen

ik zou ook nieuwe bougies monteren, als het weer dezelfde bougie is die voor problemen zorgt weet je in ieder geval dat het niet de bougie is. ook de bougiekabel van de probleemcilinder even qua weerstand doormeten

• peter v a

kijk ook even de ruimte van de bougie met een voeler maat, en wat dat moet zijn voor een evo. groet peter

• k-streetfighter

heb je dual fire of single fire systeem op je machine of nog de originele cdi unit ofzoiets ontsteking?

mvg klaas

• deg1er

hang je carburateur soms in rubbers kan er een gescheurd zijn bij mij begint hij dan de zelfde klappen te maken

gebeurt bij mij meer dan vroeger denk door lood vervanger die ik gebruik :D:D

• sjors

Leen even van een vriendje ( club-member ) een zelfde boubine…..

typisch zo'n maf klote-boubine probleem

• Lemmy

Geoxideerde bougiekabels?:S