STARTPROBLEEM EVO FAT BOY

• john

GOEDE AVOND HEB EVO 1994 FATBOY ALS JE HEM START HOOR JE HET RELAIR TIKKEN DUS DIE ISGOED START MOTOR IS OOK NIEUW WAT KAN IK NU NOG PROBEREN SJON

• Fatboy cvo

ALS EEN RELAIS TIKT WIL DIT NOG NIET ZEGGEN DAT het relais goed is. Dit kun je alleen bepalen als je deze doormeet.

Want meten is weten. Waarom heb je de startmotor vernieuwd?

succes

• john

had nog een nieuwe liggen dus dat moet goed zyn en startmotor was kapot weet je me nou geen goede tip te geven om nog ergens naar te kyken met vg john

• arno

Accuspanning ????

• Peets HD

het relay klikt maar dat zegt nog niet dat ie doorschakeld , relay zit voor je achterwiel , startknop ingedrukt houden en met een schroevendraaier tegen het relay tikken , als ie dan wil starten weet je genoeg .

• pietje

ik denk dat je er niet te veel aan moet knoeien en als je er geen verstand van heb blijf er af en breng hem bij de dealer

afz pietje

• Konijn

Goeie tip. Die had hij zelf nog niet verzonnen. Eerst zelf zoeken, daar leer je van en dan kan je de volgende keer iemand anders helpen.

• sjors

Het startrelais zit idd op een nare plaats en is er wat lastig tussen uit te halen .

Het zit bij jouw motor gemonteerd op het plastic splash guard ( plastic spatschermpje bij achterwiel )

Het is een low-budget relais van Hella die max 20A zou moeten kunnen schakelen ,….de schakelcontacten verbranden gewoon erg snel van dat rotding.

Je merkt de narigheid pas op als de startmotor ineens wat trager reageert op je startknoppie.

Ik heb er zelf maar een zwaardere ingebouwd