weet iemand een leuk motor hotel,hostel,of slaapplek in de ardennen??
greetz James W.
Hi james whitey;
Persoonlijk ben ik geen Ardennenkenner, maar….
Een tijdje geleden met de club waar ik lid van was naar een Bisonranch geweest: http://www.fermedesbisons.be/indexnl.php
Nb: De website is te lezen in de Nederlandse taal, maar je zit echt in Franstalig Belgique.
Parkeergelegenheid aldaar voor de motoren was in overleg met de hoteleigenaar (ook groot hd-liefhebber heb ik me laten vertellen) ‘achter slot en grendel’ geregeld.
De grote bison-stier die daar op het landgoed staat, vind het heerlijk om op z’n kop gekrabbeld te worden;
dan loopt ‘ie als een schoothondje met je mee langs het hek waar ‘ie achter staat (gni…).
Schone bedjes + sanitair en lekker eten van de grill, biertje of colaatje erbij……..
Weekendjes kunnen waanzinnig vervelend zijn……als ze op raken! -D
Greetz Miss.
Ben niet zo van de hotels, maar probeer eens een bed en breakfast, vaak een stuk gezelliger en goed geregeld.
Eten en drinken kun je overal
camping in La Roche, aan een riviertje, voor ligt een restaurant waar je goed kan eten, of in het dorp.
Als je vanaf de goed ekant komt rijden heb je ruim 36 bochten bergaf tot je in La Roche aankomt.
Verder zijn er voldoende campings te vinden, met een goede slaapzak kun je hier heerlijk vertoeven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?