frankrijkgangers

• nfnr

Hallo,

Nou we hebben het voor elkaar,Frankrijk is het eerste land waar we vanaf 1januari 2013 met die mooie reflecterende hesjes aan moeten rijden(bron Tourenfahrer).

Zal wel niet zolang meer duren of de rest van europa volgt ook. Met dank aan die verrekte mongols die al jaren met zo n verschrikkelijk ding aan rijden.

• Fleur

Ik denk dat ik dan over een paar jaar maar rondjes in mijn garage gaat rijden

Kan dan ook zonder Harley jas………..

• Eagle

En zonder helm

• k-streetfighter

en een verplichte alcohol tester of zoiets

• Konijn

Spuit ik mijn motor geel, moet ik in het zwart voor het contrast, wedden?>:D<

• peer

ze moeten eerst is al die kutautomobilisten die met hun telefoons zitten te kloten is aanpakken,wat zelfs als je een refelekterend jassie aan heb zien ze je nog niet rijden

• rulez

alleen een kettingslot of haringhamer op het raam maakt dat een automobilist een motorrijder opmerkt.

jammer dat bij volgende bron het gebruik weer averechts schijnt te werken….

http://www.harleyforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3490

ff onderzoek afwachten en kopie van het resultaat in je motorjas stoppen, kun je oom agent onder de neus stoppen als je wordt aangehouden zonder hesje, kijken of ie kan verantwoorden dat hij jouw minder veilig wil laten rondrijden.

• wide glide 2010

Beste bikers is het geen toeval dat die Fransen ons altijd al het leven zuur maken,reflecterende hesjes,flitspaal informatie in je tom tom goed voor een boete tot 1200 euro op de boulevard bekeuringen schrijven alleen voor Nederlanders etc etc,hier hoor ik jullie niet over het is gewoon een kloteland met klotevolk ,ben in 1992 op de A10 met mijn motor aan de kant gezet,kon alles uitpakken een zogenaamde drugscontrole niks gevonden nog geen sorry dit was mijn laatste keer in Frankrijk kom er NOOIT meer…..zo dat lucht op aan ieder een mooi motorseizoen toegewenst.

• rocker

asfalteren dat frankrijk

• rulez

wij zijn met een motor of 7 in een klein dorpje bij een hotelletje gestopt…. busje werd uit de garage gereden, motoren konden erin, busje er weer achter en dag erna opgestapt en verder gereden. best aardige mensen die fransen.

wellicht had je net de verkeerde te pakken.

ander jaar met 2 motoren waarvan 1 met aanhanger door duitsland, bij wegwerkzaamheden gewoon iets harder als de rest gereden, ingehaald door een polizei busje, ff stoppen op de parkeerplaats.

Nee we mochten maar 60 met de aanhanger en of we ff parpieren konden laten zien.

maar meneer agent 60 is te langzaam met al die vrachtwagens…oke dan rij maar met het verkeer mee.

best aardig die duitse politie.