Motorbatt accu

• Ben

Wie heeft er ervaring met een MBTX20U, 21ah Motorbatt accu.

• Pete

Ikke. Geen klachten over mijn Motobatt accu, doet 't altijd en niet vreselijk duur :D

• aai

(tu) ikke ook, nu voor een leuke prijs te koop bij jaromoto.nl voor deze gel accu.

http://www.jaramoto.nl/a-20679527/motobatt-accus/motobatt-mbtx20u

• deg1er

en dan nog een vraag

gaan ze langer dan een jaar mee

en als hij een week niet op de druppellader is geweest heeft hij dan

ook nog genoeg power

:D:D

• rulez

tja tis een elektrisch component dus of ie langer dan een jaar meegaat is niet te voorspellen.

ik heb een niet-HD-vloeistof accu gehad, die ging meer dan 5 jaar mee totdat een poolaansluiting begon te scheuren,

heb daarna een gel accu gehad (2* zo duur als vloeistof) en nog een keer een vloeistofaccu die ik in de winter niet aan de druppellader heb gehangen, beide gingen max 2-3 jaar mee.

nu weer een vloeistof accu, gewoon omdat ie maar de helft kost en langer dan de helft van een gelaccu meegaat, dus prijsverhouding veel beter.

accu's moet je beetje verwennen, niet te lang zonder gebruik laten staan, in de winter niet teveel aan vorst blootstellen, allemaal minuten werk maar kan wel de levensduur verlengen.

en wat is een paar minuten als je uren besteed aan onderhoud en schoonhouden van de motor?

• Henny

6 Volt 22ah van VMFdie heeft het toch maar 7,5 jaar volgehouden in mijn Lib Roel over vertroetelen gesproken.heb er nu een senturion in kijken hoe lang die mee gaat zorg dat je een goede acu in die shofel krijgt want als je daar mee stil staat is het comentaar niet van de lucht

• ron

Heb mijn evo verwend met een odyssey

• rulez

er zit nu een HD accu in, niet meer zichtbaar want ik heb er een mooi chromen afdekkapje voor gezet :-)

swinters aan de druppellader, en met de accu van de lib en de el camino en de honda van linda zal dat om de 4 weken 1 week aan de druppellader worden.

als er teveel worden wordt het tijd voor een 2e druppellader :-)

• flhs88

ik heb een schemaatje voor twee accu's op een ;lader naar je gemaild