vraag

• mammie

hallo,

ik heb een vraag en misschien dat iemand mij kan helpen.

mijn dochjtertje wil een HD verjaardag, ze wordt 10. nu ben ik dus druk op zoek naar versieringen zoals, slingers, ballonnen, vlaggen, prikkers etc maar kan ze nergens vinden. weet wel dat ze in amerika wel te krijgen zzijn, maar kan dat in nederland ook???

wie o wie kan me helpen of heeft tips

thnx en grtz,

mammie

• gert.61

Hoi Ma .

Probeer het eens bij deze site en anders geef hem een belletje en kan hij je verder helpen.

http://www.roadhousecollection.eu/

GRTZ Gert.61

• USA John

nou mammie,een beetje creatieve moeder kan dat zelf doen,prikkers kun je zelf maken van tandestokers en wat Scrapbook plaatjes,vlaggetjes maak je met de computer en printer,zwarte ballonnen kopen en met een zilverstift HD logo erop tekenen,slingers kun je kopen en dan alle HD modellen uitprinten,uitknippen en aan de slingers plakken,tadaaaaa……

nog meer?

plastic bekers met HD sticker erop (als je een duurzame beker gebruikt kunnen ze die allemaal meenemen na t feestje),placemat kun je uitprinten,etc,etc……

• Peets HD

hahah skull slingers hahahha en veel bier B)-

• sjakie

of een lokale motorclub uitnodigen en ze gratis bier beloven,

succes gegarandeerd

• Suicide

Is helemaal niet voor haar dochtertje.

Gewoon voor haar man, alleen durf ze dat hier niet te vermelden….. :D

• Teeke

Is helemaal niet mammie, is pappie zelf die zijn garage een beetje wil gaan aankleden maar dat hier niet durft te zeggen.

• rulez

Men hale bij de Action 2 emmers witte latex en kleurt de ene zwart en de andere oranje.

De verf smeert men dan in grote vlakken tegen de muren in de woonkamer, een onvergetelijke verjaardag voor je dochter.

FF googlen op internet naar de logos van harley, deze uitprinten op papier en als sjabloon gebruiken om uit te snijden op zwart en oranje papier, hiermee kun je zelf slingers maken, net zoals we vroeger papier 20 keer dezen opvouwen, hoekjes uitknipt en een slinger van poppetjes hadden.

Van kartonne vlaai platen (die ze bij de bakke ronder de vlaai schuiven) kun je met wat zwarte stiften wielen maken.

2 bezemstelen met aluminiumfolie lijkt al aardig op een voorvork, stuurtje erop, lamp erop, oranje knipperlichten en klaar.

een rol traanplaatbehang of traanplaat vloerbedekking als tafellaken

kwestie van je fantasie de vrije loop laten.

oja savonds als de kids in bed liggen en de familie feest nog ff door is er natuurlijk een rodeostier, bbq met groooote lappe vlees en toplessbediening

• bau

hee peets het is een kinder feestje :)-D haha

geen biker feestX(:)-D:)-D:)-D:)-D

hahahahah

• USA John

hoe weet jij dat? heb je een uitnodiging gekregen?