Bestellen in amerika

• Ron

Onderdelen voor de HD bestellen in Amerika?

Ja dat is een stuk goedkoper! Maar Harley Davidson heeft hier een stukje voor gestoken.

Wat blijkt als je iets besteld mag de dealer in aerika het niet verzenden buiten de States.

Is er een handels embargo met Amerika of is HD weer eens doorgeschoten inhaar bemoeizucht?

Wat een onzin!!!1

• Hans

Ron,

Ik stel voor dat je nog eens goed gaat rekenen.: +10% invoerrechten, inklaringskosten, transport naar huisadres en 19% BTW,

• DM

Gisteren helaas zelfde ervaring opgedaan bij St.Pauls waar ik eerder wel heb gekocht. In dit geval ging het over een jack wat met alle bijkomende kosten nog steeds 20 procent voordeliger is dan hier bij de dealer. Het lijkt idd alsof HD dit doet om de klanten in NL ook in NL te laten kopen. Dit kreeg ik:

————-

Dennis,

Thank you for your interest in St. Paul Harley-Davidson. Due to recent policy changes with Harley-Davidson Corporate we will be unable to accommodate your request at this time.

\Brenna Garth | St. Paul Harley-Davidson

————–

HD gaat mij niet vertellen waar ik mag kopen. Dus zal wel een ander merk jack worden.

• USA John

gewoon via Ebay of de unauthorized dealer,die kan het niks schelen….

• rulez

of een dozenschuiver zoeken, bestelling bij hem laten afleveren, hij stuurt het door naar jouw en jij betaald hem wat voor de moeite.

wellicht is er iemand die regelmatig in de USE zit….kan die wat pakketjes voor je klaar maken.

• Fatboy cvo

Vorige maand iets in America besteld bij Accutronix Phoenix, met een waarde van $ 100,–. Deze week staat de postbode aan de deur of ik ff een

kleine € 30,– wil afrekenen, invoerkosten en BTW.

Dus op kleine verzendingen loont het niet de moeite, in dit geval waren de onderdelen niet leverbaar in Europa.

Succes

• Dombo

Je kan het hier proberen: USA2YOU

• Kurt

Ga es zien bij MyUS.com,vanaf een 8€ je hebt een VS adres,geef deze op bij uw aankopen en uw pakket wordt via hen bij U geleverd!(:P)

Indien de waarde niet meer bedraagt dan 150 Euro is er enkel BTW verschuldigd en geen invoerrechten. Alle pakketten worden ook niet geopend en dan wordt 10 Euro aangerekend voor administratiekosten die aangerekend worden door het koerierbedrijf dat het pakket bij u thuis aflevert.

De invoerrechten bedragen 3,7 % en de BTW bedraagt 21 %.

De invoerrechten worden berekend op de factuurprijs + de transportkosten. Op het bedrag van de BTW betaalt u eveneens BTW.

Met de Verenigde Staten is er geen preferentieel akkoord, dus de invoerrrechten moeten altijd betaald worden.

deze info is voor België!

Tip:vraag aan de verkoper de waarde zo laag mogelijk te schatten die op het verzendticket moet worden ingevuld,je kan ook vragen

“send as a gift” an example…daaropkan je niet getaxeerd worden!

een ipod heet je best een MP3 speler,is ook een grrot verschil voor de douane!

;-)

Greetzzzzzzzzz

• rulez

ckeck eens

http://www.hollandranch.com/

zij sturen spul door naar lelystad.

• jan

kijk eens bij mom and pop geen probleem voor 1200 dollar aan spullen gekocht geen probleem verstuurt via federal express inklaren 35 euro nederlandse waarde rond de 1800 euro in nederland prima te doen zolang het maar geen harley dealer is.

http://www.mandmcycles.com/