Remblokken

• Fatboy cvo

Vandaag mijn eerste ritje van het jaar gemaakt. Nu zag ik dat mijn remblokken en met name achter, aan vervanging toe zijn.

Nu kan ik de originele Harley remblokken wel gaan halen, maar zijn er misschien betere remblokken in de handel en wat is jullie ervaring?

groeten, Eric

• jos beckers

gewoon de origeneel van harley ,andere blokjes kunnen piepen of fluiten praat uit ondervinding

• marcel

wij gebruiken zowel , EBC , Ferodo als DP , allen zonder probleem en gunstiger in prijs

• rocker

gewoon orginele blokken kopen . van ander spul krijg je spijt ,het zijn vaak hardere blokken en remmen slechter of piepen

met orgineel spul weet je gelijk dat het goed gaat . misschien een paar tientjes prijs verschil maar je weet wat je hebt

• jean

ik heb 8 jaar op mijn fad boy feredo gemonteerd en deze had 80000 km toen ik hem verkocht.

nooit problemen mee gehad en nu rij ik met lukas op mijn street glide met abs en die zijn even goed als de originele en de helft van de prijs

tevens door mijn dealer zelf voorgesteld en originele blokken waren ook brembo want harley maakt geen remblokken.

dus voor mij denk aan de eurokes en met even goed resultaat

grtz