alarm

• erik

he jongens wie kan me helpen…!

Ik hed een night train 2002 na vorg jaar hem weer wakker gemaakt te hebben voor de nieuwe zommer kreeg ik hem niet weer aan en niets werkte meer accu was vol maar hij begaf het na een nieuwe alarm er in gezet te hebben had hij er weer zin in en ik natuurlijk ook..!! maar nu heb ik het volgende probleem weer wakker gemaakt te hebben en van de druppellader af gehaalt te hebben? richting wijzers gaan niet meer uit kl teller werkt niet meer terwijl ik goed voor hem zorg..!!! wie weet wat het probleem is..! heb er wel een hooghoog stuur op gezet een jaar geleden en heb dat goed gedaan en denk ook niet dat het daar aan ligt..! hoop dat iemand kan helpen voor ik weer een nieuw allar aan schaf grtz erik.

• henk

Hoe meer elektronica schijt,hoe meer vage storingen,d,r af die zooi.

• Eagle

Denk niet dat ie op dit antwoord zit te wachten!

Weet er zelf geen klote van, maar Peet denk ik wel.

Mzzl,

Eagle

• Toine/toine.schoenmakers@home.nl

Hoi Erik, contact aan en beide richtingaanwijzers ingedrukt houden, waarschijnlijk staan ze op de alarmlicht stand.

Succes,

Toine

• thollanderke

Als het een standaard hd alarm is gaat het alarm na een bepaalde tijd stil gestaan te hebben in de zogenaamde slaapstand.

Dan reageert je alarm niet meer op het fobje,geen probleem gewoon je contact helemaal opzetten zal waarschijnlijk je sirene gaan bleiren 2 keer op fobje drukken (zoals je normaal je alarm uitzet) en klaar is kees.

Proberen zou ik zeggen lukt het niet heb je het tenminste geprobeerd. :)o

Persoonlijk zet ik mijn brommer als ie in winterslaap is om de drie weken ff alarm uit / aan en dat werkt bij mij persoonlijk perfect.

• Peets HD

ik heb je verhaal niet precies begrepen maar ik neem aan dat er staat dat ie niet meer van alarm afgaat nadat je een nieuwe accu hebt gemonteerd .

door een nieuwe accu aan te sluiten heb je kans op een piekspanning en dan knal de zekering van je alarm er uit .

dan blijft ie inderdaad op alarm staan en krijg je hem er niet meer van af .

ik weet het bouwjaar niet van je nighttrain maar als je een fob hebt met een druk knop moet je hem achter je achterste cilinderhouden ( zomaar ff een voorbeeld want daar in de beurd ) en de fob minimaal 30 seconden in gedrukt houden , dan gaan je richting aan wijzers knipperen en hij doet het weer . zorg wel dat je contact uit staat als je dit doet .

laat jet ff weten .

gr peet

• thollanderke

Toen was het stil…….>:D<

• Peets HD

tja mischien stil alarm ……….B)-

• deg1er

of boem :D:D