harley huren in L.A

• Rob

Wie weet een goed en betrouwbaar adres om een Harley te huren in Los Angeles.

liefst betaalbaar natuurlijk….. maar goed en betrouwbaar is belangrijker natuurlijk.

• Fatboy cvo

Volgens mij heeft Arnold Schwartzenegger nog ergens een Fatboy in zijn schuur staan>:D<

• peer

probeer eagle rider of kijk op internet bij harley dealers in L A

• Eric500

Harley huren in LA??

Natuurlijk bij de grootste dealer in LA!

Dat is Bartels (www.bartelsharley.com)

Die zit op de Marina del Ray, vlakbij Venice beach…

De monteur die daar werkt is een Hollander…dus je kunt je verstaanbaar maken ivm verzekereingen enzo.

Grote dealer, mooie zaak, schappelijke prijzen.

Ik ga er zelf in juli weer naar toe en zeker weer naar Bartels.

gr,

Eric

Rob Schreef:

——————————————————-

> Wie weet een goed en betrouwbaar adres om een

> Harley te huren in Los Angeles.

> liefst betaalbaar natuurlijk….. maar goed en

> betrouwbaar is belangrijker natuurlijk.

• onzin

Goedkoop huren is er helaas niet bij. Maar het minst duur is het regelen via www.usareisen.de ,dan haal je de motor op bij eaglerider LAX airport.

I

• flsts

Eagle Rider is een goed adres. Heb zelf vorig jaar in L.A. daar met een paar vrienden 6 Harley's gehuurd. Motoren waren zo goed als nieuw. 2000 Miles. Goede service en prettig geholpen. Als je meerdere motoren boekt dan is een korting van +/- 10% geen probleem

• onzin

Nog een voordeel van Eaglerider is: ze halen je op bij LAX of een airporthotel, en ze zetten je er ook weer af na inleveren van de bike.

• USA John

“De monteur die daar werkt is een Hollander…dus je kunt je verstaanbaar maken ivm verzekereingen enzo.”

Lijkt mij zowiezo wel handig om een aardig woordje engels te spreken anders kom je niet ver.Wat L.A. betreft,bereidt je goed voor,met name de buurten

waar veel bende activiteit is mijden als de tyfus.Je zal niet de eerste en ook niet de laatste argeloze toerist zijn die het niet meer na kan vertellen.

(zullen ongetwijfeld mensen zijn hier die zeggen dat het allemaal wel meevalt,maar die hebben geluk gehad zullen we dan maar zeggen)

• onzin

Ik denk dat het auto verkeer een groter probleem is voor een motorrijden dan eventuele verkeerde buurten. Ze rijden daar echt als gekken. Ik ben nog tegen afvallende lading gereden wat uit een pickup voor me viel, Het was gelukkig een rol met piepschuim, maar toch een groot schrik moment.

• USA John

een rol piepschuim schiet je niet door je raap…