voltagemeterprobleem

• marcel

bij inschakelen koplamp ,voltage van 14 naar 12 en knipperlichten werken niet meer?

• rulez

ik denk aan een elektrisch probleem.

maaruh….iets aangepast of vervangen? draden/schakelaars gecontroleerd op kortsluiting?

• marcel

rulez Schreef:

——————————————————-

> ik denk aan een elektrisch probleem.

>

> maaruh….iets aangepast of vervangen?

> draden/schakelaars gecontroleerd op kortsluiting?

nee,zo gekocht,maar zallum doormeten op verschillende punten,thx voor reactie

• Peets HD

accu onder peil , eerst starten en dan weer proberen , of hij moet niet bijladen natuurlijk .

• k-streetfighter

haha als alles goed werkt moet je dat ook eigenlijk niet gaan meten hahahaha

• Jan

Ik denk aan een aarde probleem

• Peets HD

ik begrijp jou humor niet zo goed , kan aan mij liggen .

• Suicide

Hallo aarde, hallo aarde hoort u mij?

Dit is mars, heeft u een probleem?:D

Sorry, kon het niet laten….

• k-streetfighter

was ook voor marcel be doeld

maar t is wel een feit dat er mensen zijn op deze wereld die iets gaan meten en dan denken dat ze een probleem hebben of te wel dan creeren ze iets wat er eigenlijk niet is, daarom de reactie dat je eigenlijk niet moet gaan meten als alles goed werkt

daar komt bij dat t voltage zo wie zo iets zakt bij elke extra gebruiker die je er bij aan zet, of ik zou t verkeerd begrepen moeten hebben dat kan ook natuurlijk

dit is niet specifiek voor iemand be doeld maar in t algemeen, bv de creditcrisis

mvg klaas

• marcel

Jan,zal de aarde-aansluiting eens bekijken,bedankt,een van de weinige serieuze opmerkingen