niet meer starten fxd van 2001

• dirk

hallo ik heb een fxd van bj 2001 ik heb hem deze winter een beetje veranderd ape geplaatst ander kleurtje en zo meer

nu wil ik hem vandaag terug starten en hij doet niets meer gaat wel rond bougies vonken maar krijg precies geen benzine

vlotterkamer uit gekuist is een ss carb zou het misschien aan het alarm kunnen liggen wie weet raad .

alvast bedankt mvg dirk

• riderfxd

Zit de vacuumslang van de benzinekraan aangesloten.

• dirk

ja alles is aangesloten zou het kunnen liggen aan de bedrading van het achterlicht want ik heb daar een ander opgezet en ik heb gezien dat in het orginele een printplaat zit en dat heb ik nu niet meer ik hou wel 2 draden over 1massa en 1 stroom maar alles werkt zoals het hoort

gr dirk

• thollanderke

Je alarm zal volgens mij niet de reden van dit euvel zijn omdat je zelf zegt hij gaat wel rond en vonk heb je ook dus….

Toevallig toch geen andere benzinedop geplaatst die per ongeluk geen ontluchting heeft???

dirk Schreef:

——————————————————-

> hallo ik heb een fxd van bj 2001 ik heb hem deze

> winter een beetje veranderd ape geplaatst ander

> kleurtje en zo meer

> nu wil ik hem vandaag terug starten en hij doet

> niets meer gaat wel rond bougies vonken maar krijg

> precies geen benzine

> vlotterkamer uit gekuist is een ss carb zou het

> misschien aan het alarm kunnen liggen wie weet

> raad .

> alvast bedankt mvg dirk

• riderfxd

Als je zoals je zegt wel vonk hebt maar geen benzine dan zou ik het gaan zoeken in de toevoer van de benzine b.v. of het vacuum membraam van je benzinekraan wel werkt. Het gebeurd wel eens dat deze gescheurd is zodat er geen benzinetoevoer plaatsvind.

succes.

• dirk

ik krijg benzine tot in de vlotterkamer ik ga nog eens proberen van de sproeiers te cheken want normaal moet je toch een benzine straaltje in ja carb zien als je hem start dacht ik

mvg dirk

• dirk

vlotterkamer loopt vol maar dan houd het op sproeiers doorgeblazen geen enkel resultaat

iemand raad

mvg dirk

• riderfxd

Ben niet bekend met een S&S cab. maar als je zegt dat als je gas geeft er geen benzine wordt ingespoten zou het misschien ook kunnen wezen dat je acceleratiepomp (indien aanwezig) niet werkt. membraam kapot??.

Succes.

• dirk

probleem opgelost ik had ook een andere gaskabel gemonteerd en nu blijkt dat ik die bij het stuur te hard had geregeld waardoor mijn gasklep al half open stond kwam er achter door mijn hand op de carburator te houden waardoor hij ineens in gang schoot en op volle toeren begon te draaien

ben blij dat ie terug draait want ge ligt er toch waker van

iedereen bedankt voor het meedenken

mvg dirk