hoogte risers

• iron

hoe hoog mogen de rechte risers zijn op mijn sportster iron voor tot ik kabels moet vernieuwen.groetjes

• k-streetfighter

mijn eerste reactie is totdat ze te kort worden hahahahaha

maar denk dat dat al vrij snel is

weet niet waarom dat je dat wil weten maar is t om een betere zirtposite krijgen , dan gaat t om de zitpositie en de rest is bijzaak, k bedoel zitten passen meten totdat je lekker zit en dan pas rekening houden met de kabels etc, omdat als je t andersom doet je dus dan niet lekker zit en t ligt er dan aan hoe gespannen je erop komt te zitten, hoe snel je dan dus weer moet gaan passen en meten etc en kom je erachter had ik t maar in 1x zo gedaan

succes, mvg klaas

• Konijn

Zoals ik vorige keer al zei; “Als je je stuur losmaakt van je risers en optilt kan je meten hoe hoog je kan gaan.” Nu zeg ik het niet meer hoor.:D

• iron

bedankt voor de tip .groetjes

• rulez

kabels even overal losmaken en vervolgens je stuur in de juiste positie zetten.

dan kijken of je kabels weer kunt vastzetten, anders kwestie van verlengen of nieuwe kabel. is goed te doen en heb je weer jaren plezier van.

ligt er ook welke risers?

als je pullback risers hebt kun je wellicht iets hogergaan dan wanneer je rechte rizers heb.

met passen en meten wordt de meeste tijd versleten