Achterbandkeuze

• fxdrider

begin niet aan die continental band waar bigdeal het over heeft

hij schrijft zelf al ,ik rij niet veel in de regen,zou ik ook niet doen met die band

met droog weer heb je goede wegligging ,maar met regen glijd ie alle kanten op

dit is het enigste waar die conti goed voor is

hier is die conti goed voor

heb nu een michelin commander ,bevalt goed

groet fxdrider

• CrossBones

Heb het verhaal ook gehoord over de michelin,

mijn “probleem” is echter dat de betreffende band er niet in 200/55 uitvoering is…..

Life sucks, ik weet het, maar probeer het anders met een metzeler aangezien Dunlop en Conti

geen favorieten zijn, gebaseerd op mn eigen ervaring…..

Gegroet

• Peets HD

yep metzeler laser tech , als die in jou maat te krijgen is heb je een goede band . op de road king heb ik avon , maar op de fxr heb ik metzeler anders glij ik alle kanten op .

gr peet

• fxdrider

hallo crossbones

kijk eens ff op www.mopedreifen.de

daar staat de michelin 200-55-17 toch echt wel bij voor 132eurie

groet fxdrider

• deg1er

ik kan je maar en merk aanbevelen

die zijn spoor volgd bij spoorvorming

die zijn spoor volgd bij gefreesde weg delen

redelijk natuurlijk gedrag op mijn fiets heefd en ik heb er banden na een jaar zo de vuilnis bak ingepleurd

mijn mening is zoek iemand die avon heeft er rijd daar een stukje mee en vergelijk

als er in de buurt een stuk klote weg is wissel dan is van motoren met verschillende banden

en vergelijk ik ben op die manier bij avon beland en ga niet meer terug

zo eindelijk zet ik weer iets normaals neer :D:D

• CrossBones

Heren……

Bedankt voor het meedenken, de keuze is gevallen op de Metzeler Me-880 daar deze

in de tests voor dit formaat band het beste uitkomt, en er helaas nog geen Michelin Pilot Road3

beschikbaar is.

Bedankt voor de moeite, mazzels en goeie reis

• viking

na het steeds wegglijden van mijn achterband bij vochtig weer was ik het vetrouwen kwijt van mijn avon banden.nu rijd ik op metzlers betere band voor mijn verbouwde nigttrain is er niet heeeeerlijk wat een grip en een vertrouwen.dit is en blijft mijn band.maar ieder zijn keus natuurlijk.groet uut drenthe