Motorbeurs Utrecht 23-02 t/m 26-02-12.

• MissTaken

Goedemiddag allen;

De motorbeurs in Utrecht is van 23 t/m 26 feb. aanstaande.

Natuurlijk is er voor ‘ons merk’ daar ook wel weer het eea te zien / te kopen.

Heb je plannen om met zijn tweeën te gaan?

Er circuleert nu een code waar mee je met zijn 2-en voor de prijs van 1 persoon naar binnen kunt.

Interesse? ->Lees dan verder.

Let bij bestellen op de volgende punten:

*De bestelling dient online te worden afgerekend met ideal, mastercard, visa; Attentie: Er wordt € 1,- administratiekosten per bestelling in rekening gebracht.

*Tijdens het bestelproces zul je een kleine enquête moeten invullen (duurt niet echt lang).

*Je moet de beschikking hebben over een werkende printer; check je printer + inktcartridges ff als je die al een tijdje niet meer hebt gebruikt.

(Escape: De kantoormensen onder ons kunnen de te ontvangen mail met de weblink van de toegangskaarten doorsturen naar kantoor –>als je tenminste op je werkplek ook internet op mag.)

*Een open deur: Maak geen typefouten in je e-mailadres; anders krijg je de link naar je bestelde kaarten niet!

*Code: Ik heb een documentje gemaakt en **HIER** (alleen voor onze prikkers) gepubliceerd. De code staat daarin vermeld. Let op: Op vrijdag 17 februari na 12.00 uur zal ik dat document weer ‘killen’.

Enne; Wil je Miss op de beurs niet tegenkomen? ->Dan moet je niet op donderdag gaan….:D

Doe er je voordeel mee; greetz Miss.

• eelco

Thanks Miss!!

• ron

Dat is mooi, maar krijg t bestandje “hier” niet open…….

• MissTaken

ron Schreef:

——————————————————-

> Dat is mooi, maar krijg t bestandje “hier” niet

> open…….

Vreemd; Ik heb een ‘proefkonijn’ de link laten testen; die krijgt gewoon het documentje te zien.

Blokkeert jouw browser misschien wat informatie? -> Kijk even boven in je scherm of je een kreet ziet in de trant van:

“er wordt een popup-venster geblokkeerd” of iets dergelijks. In dat geval; geef dan in je browser even aan dat je popup-vensters tijdelijk wilt toestaan.

Misschien is dat een oplossing?

Greetz Miss.

• ron

Nou, ik probeer m thuis wel even,hier misschien teveel beveiliging op t werk…..

• Brains

werkt!

• ron

Yep, thuis doet ie t wel, thanks!!

• sjors

wie van plan is om naar de motorbeurs te gaan ( met z'n gezin / kinderen / vrienden / aanhang / enz ) , doet er wijs aan om zelf vreten mee te nemen :X

Niet alleen omdat de eigen broodjes ei / -balletje gehakt / etc , veel smakelijker zullen zijn , ….maar vooral om die

achterlijke HOGE prijzen ….

….voor een flut-broodje-hamburger met lullig frutseltje ijsbergsla …..

ben niet kinderachtig , maar dit valt onder de noemer “diefstal”