Te huur mobile-homes Harley Davidson Euro Festival 2012,Port Grimaud, Cote d'Azur

• R. Koenjer

Harley Davidson Euro Festival 2012 in Frankrijk aan de Cote d' Azur.

Voor dit grote Harley Davidson Evenement 2012 gehouden van 10 mei tot 13 mei

biedt het vakantiedorp “Les Prairies de la Mer” bij Port Grimaud opnieuw alle Harley Davidson vrienden een groot activiteitenprogramma.

Onze comfortabel ingerichte mobile-homes in Zuid-Frankrijk zijn voor onze Harley Davidson vrienden beschikbaar.

Ervaar vier onvergetelijke dagen tijdens dit Harley Davidson Evenement 2012 op “Les Prairies de la Mer” aan de Golf van St. Tropez.

Wij verheugen ons nu al om al onze Harley stamgasten weer te zien en natuurlijk verheugen wij ons ook erop nieuwe Harley Davidson fans te leren kennen.

4 persoons mobile-homes prijs per nacht € 95,=.

6 persoons mobile-homes prijs per nacht € 120,=

Voor meer informatie kunt u ons altijd e-mailen paradijsonderdezon@hotmail.com of zie onze website

Paradijsonderdezon

• Konijn

“Wij verheugen ons nu al om al onze Harley stamgasten weer te zien en natuurlijk verheugen wij ons ook erop nieuwe Harley Davidson fans te leren kennen.”

Ja, dat snap ik voor dat geld in het voorseizoen. >:D< SPAM !!!!!!

• Suicide

Op de site zelf staat voor deze periode: een 6 persoons-barak voor een week voor 600,- (en als je een week boekt gaat er nog eens 55,- extra af als “voorjaarskorting” )

En hier vragen jullie 120,- euro per nacht?:D

Kan aan mij liggen…

NEXT!!!!

• MissTaken

Goedenmiddag R. Koenjer;

Snorry, maar Konijn gaf het al aan; ook ik zie hierin alleen maar:

KissMissed.

• Hek

Voor dat geld zou ik ook graag iedereen zien.

Diezelfde hokken kosten aan de overkant van de weg 4/5 persoons 47 euri, 6 persoons 52 euri en 7 persoons 58 euri. http://www.lesnaiades.nl/location-mobile-home-4-5-places.php

Geen Spam van mijn kant, ga er toch niet heen, maar ken er toevallig de weg, en als ze voor die bedragen aanbieden laat ik graag mijn mede HD rijders weten dat je er 100 meter verderop voor de helft staat

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.