chrome covers vervangen

• Kurt

Ik heb een aantal chrome covers om op mijn motorblok van mijn streetbob te vervangen,zoals deze waar 6speed opstaat,de cam cover(waar het 5 gaats ronde plaatje opstaan),en een deksel bovenaan de versnelling,tussen de cilinders.De vraag is welke kan ik zelf vervangen zonder er olie uitloopt?:S

• Peets HD

alleen de top deksel van de versn bak en het plaatje in de camgear cover , camgear verwijderen loopt er olie uit en ook de sidedoor loopt er olie uit .

maar wat is het probleem om olie te vervangen ?

• Kurt

idd,ik heb niet de kennis om de olie op te vangen/leeg te zuigen en waar welke olie in moet,ik veronderstel dat de boutjes ook met momentsleutel moeten worden aan gespannen.Ik heb me geinformeerd bij mijn Custom builder en de moto zal daar 5uurtjes verblijven (afkoelen in begrepen)

Ik moet nog ff wachten voor de facelift en eer ik de zwarte covers kan verkopen.

Grts

• gert.61

mooi zwart is niet lelijk hahahahaah hoe zwarter hoe mooier.

niks aan doen joh zonde van de tijd en geld.

Grtz Gert.61

• Kurt

Het geld dat viel enorm mee,220e voor 7 covers waaronder de 4 voor de cilinders,de grote voor het electrischdeel,eentje met opschrift 6speed (transmissie) en het deksel dat er bovenop ligt…ik heb op Facebook een groep aangemaakt,mag dat hier gepubliceerd worden? of tegen de regels? ook leuk mom es een foto van onze machines te posten hé,alsook ideeën…