risers

• iron

wie weet waar ik goedkope risers voor mijn sportster iron kan kopen en hoe hoog ze maximaal mogen zijn voor de originele kabels .groetjes

• Konijn

Bij mij, HaHa. Ik heb nog pullback risers liggen, ik geloof 4 inch. Het ligt ook een beetje aan het stuur wat erop komt of de kabels nog passen. Als je je stuur losmaakt van je risers en optilt kan je meten hoe hoog je kan gaan.

• iron

alvast bedankt vor deze tip.iron ps waar heb jij je risers gekocht.

• Konijn

Waar ik bijna alles koop. Ik ga geen reclame maken maar hij zit hier regelmatig met adviezen en zit in Kwintsheul. :D Ik ga niet voor het goedkoopst maar voor wat er na komt. Service!!!

• Konijn

Ik heb even gemeten en in cm is het 11 cm omhoog en 3 cm pullback vanaf hart boutgat tot hart stuur.

• gert.61

hoi die konijn alles goed daaro risers zijn er in maten en soorten bijna alles te gebruiken .net wat je zegt ff op tillen van je stuur en meten.

PS heb al een tijdje niks van Peets HD gehoord .

Grtz Gert.61.

• Konijn

Ja hoor, alles best in't konijnenhol. Moet inderdaad nodig weer eens langs maar ik heb zowaar geen projecten deze winter dus dan moet je er wat meer moeite voor doen om een bakkie te gaan doen.:D

• gert.61

goed om te horen hier ook alles rustig beetje in mobile maar goed das ook tijdelijk ff 3 maand een gips poot loop ik weer eens normaal van de zomer (hoop ik ).hahaahahah nou allemaal lekker overwinteren en tot het voorjaar ..

Grtz Gert.61