t-ford claxon

• sjors

Dat lijkt een rake ! ,….maar helaas ,……..

In de tijd dat 'r T-fordjes gemaakt werden , hadden deze maar 1 achterlicht en geen knippers

de remmen zullen bij huidige auto's ook een pietsie beter werken …..vermoed ik :D

• sjors

…net zoals die schorre retro-toeter :D

• fransv

iedereen bedankt voor de reactie. maar screw the system,ik ga hem gewoon plaatsen.

• electra_glidejos

claxoneren mag eigenlijk al niet meer dus FTW of je moet bewijzen dat het wel echt nodig was!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boete dik €300

Word ik oud of ben ik oud?

• k-streetfighter

hoihoi

toeteren mocht altyd alleen maar ter afwending van gevaar

je zal maar naast mensen wonen of hebben gewoond zoals ik zei de gek die sochtends pa, ma en zoon apart iders moesten toeren als ze naar hun werk gingen, tot halfweg de straat ongeveer, als ze thuis kwamen en als zoon thuis kwam dat ma dr was vd oprit afhaalde

noem maar ff iets denk dat daar de boete uitstekend geschikt voor is

mvg klaas

• bigdeal

Kunnen ze gelijk die gasten van een bepaalde groeperingen die net getrouwd zijn aanpakken.

Die rijden rond met de hand constand op een toeter :-)

Zal een dure bruiloft worden.

grtn bigdeal

• Hans

Kijk maar uit…. met de nieuwe regels in 2012 komt “nutteloos” toeteren je wel heeeeel duur te staan…;-)

• Marc

Waar kan ik hoorn aankopen ? Montage is op een Road King Classic.

Verder kan de politie voor m'n part de boom in… :-)

• sjors

ik zou 't NIET doen ,….

op het moment dat je wordt staande gehouden voor je T-Ford toeter ,….dan maken je uitlaatjes ook ineens te veel herrie ,…en is je stuurtje te breed ,…..en misschien nog méér gezeik

• Bugeater

Ach Sjors, vaak bij'j te bange….