demontage streetbob achterlicht

• storzvogel

Hey!

Ik ben mijn streetbob aan het ontchromen, heb al een boel laten poedercoaten maar zit nog met mijn achterlicht. Heeft iemand ervaring met het demonteren van de LED unit zodat ik het huis kan stralen en poedercoaten?

Ik heb het ding nu al een middag in de hand maar zie zo geen enkele manier om de lens en de unit te verwijderen

Alvast bedankt!

• storzvogel

Hmm, zou het een solid unit kunnen zijn?

• Kollie

Heb je een foto?

• Peets HD

Er af halen ,afplakken en het randje spuiten .

• storzvogel

er af halen, dat begrijp ik, maar hoe?

• John

Hey,

Als het goed is kan je de kap er zo af halen en het chrome-randje er zo af halen.

Heb hetzelf ook zo gedaan, mijn streetbob was uit 2007, mss zit er daar verschil in maar denk het niet.

Groet John

• storzvogel

volgens mij heeft een 2007 een ander achterlicht, ik heb het over zo'n repro sparto achterlicht

• Peets HD

achterlicht er af halen afplakken en randje spuiten ? mis ik hier wat ? je krijgt je achterlicht er toch wel af ?

• storzvogel

@peets HD

daar gaat het niet om, het schijnt een sealed unit te zijn, het aluminium huis, en de LED unit zijn niet van elkaar te scheiden, het eea wordt in de fabriek in elkaar gezet, en vervolgens ‘gesealed’ tegen vocht ed. Gaat de LED stuk, dan kan je niets vervangen maar moet je een kompleet nieuwe taillight kopen.

Poedercoaten is dus geen optie.

• rulez

warm maken tot de sealer week wordt en de boel uit elkaar halen.

naderhand met voldoende kit of afdichtringen/pakkingen weer in elkaar zetten?????????