Harly onderdelen inporteren uit USA

• leen van Driel

Hallo mensen.

Ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe het hier werkt.

Maar ik heb een Dayna 1340 uit 2001 met een km stand van 12000 en dus nieuw staat deze is nog standaard dus burgelijk zoals ze dat noemen.

Ik heb een wat hogere orginale USA rug steun nodig omdat mijn vrouw klaagt dat ze tikken in de onderrug krijgt met optrekken.

Daarnaast die klipperlichten (stoplichten) daar wil ik kleinere op hebben geld ook voor het achterlicht, en als het even kan wil ik wat dieper in de motor zitten.

Nu hebben ze het over je moet de veering hoek veranderen of het balhoofd door slijpen en een schijn stuk tussen lassen en een bredere voorvork plaatsen enz.

Dat lassen lijkt me niks omdat strakt krijg je die APK en dan heb je een probleem denk ik

Wie heeft deze onderdelen vanuit USA of wie weet een betrouwbare dailer in de VS ontrent onderdelen voor de Dayna 1340 uit 2001

Gr Leen van Driel

Hoogezand

Groningen.

• thollanderke

Heb je al gekeken op de nederlandse markt voor je onderdelen

Alles wat je bescrijft is hier in Nedrland ook gewoon te vinden voor je DYNA. :)-D

• wide glide 2010

www.americanbikeshop.com tel; 010 4797835 succes.

• Fatboy

Kijk bij Ebay Engeland en Duitsland.

• ron

Hoi

HD shop The Oldtimer, Paterswolde , vlak bij jou in de buurt

succes

ron

• Wawan Mangku

Leen , je hebt wel een byzonder Dyna . Volgens mij bestaat er helemaal geen Dyna 1350 van Bj 2001 . Want alle Harley's di waren geproduceerd na jaar 2000 zijn TWIN-CAM 1450 - 1550 - 1650 cc . En Dyna 1350 (EVO) eindigd tot begin 1999 .

Of vergis ik me !!!

• Fatboy cvo

volgens mij niet echt interesant momenteel met die verrekte hoge dollarkoers

• Tom

Probeer gewoon even bij Twinparts Groningen.

Zij kunnen je alles voor je Dyna leveren.

Heb zelf een Dyna 2004 en kom vaak bij Twinparts.

Neem voor info even contact op met me.(Winschoten)

• Streetbob

Leen,

Ik heb zelf onderdelen besteld vanuit de Usa, hou rekening mee dat deze door de doune moeten en hierdoor komt nog btw en handlingskosten bij.

Om jou een houvast te geven heb ik het volgende formule aangehouden;

aanschaf+ vervoerskosten naar nederland x 1.21= totale waarde in dollars / € koers = totale kosten in euros.

PS. Faktor 1,21 is btw+ handlingskosten

• Ben

Om precies te zijn: extra =

19% over (aanschaf + verzendkosten) + EUR12,50 inklaringskosten