Ik wil een achterwiel van een crossbones monteren in een softtail van '99 nu is de asdikte anders hoe ga ik dit oplossen “andere lagers?”, of een bus die een verloop wordt tussen het maat verschil van lagers en as?
bij voorbaat dank
Marco
Ja, sorry maar dat is omdat ik het druk had, niet omdat ik niet metje wil tikken.
ben aan het kijken gewest bij MCS (digitaal) wat een drama geef mij maar zoëen veel te dik boek.
heb gevonden wat je bedoelt, maar deze bussen gaan van 3/4 naar 1 inch, lagers van 2011 zijn 25mm dus idee is top maar er zal toch een draaibank aan te pas gaan moeten komen.
denk dat het het dan ook wijs is om een bus tussen deze twee bussen in te plaatsen (in de naaf) om teveel spanning op de binnenste lagerschalen te gaan voorkomen.
Ik ben hier goed mee geholpen THANKS PEETS
een inch is 25.4mm ennog wat
de meeste assen of lagers zijn 25.05 of 24.95 ofzoiets heeft met passing h of H7 maat te maken, iso nog wat enzo
t verschil is dannog al groot, dan heb je soort ruimte passing hahahaha of krulperspassing net hoe je tbekijkt
k zou gewoon 1 bus draaien vd lagers naar de as die je al hebt anders zou je bij een grotere/dikkere as ook je kettingspanners etc aan moeten passen bv, in ieders geval alles wat op je as zit
succes verders
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?