Aanpassen zadel

• Fatboy cvo

weet iemand een goed en betaalbaar adres om het zadel van mijn Fatboy aan te passen. Na krap twee uur rijden moet ik al afstapen,

omdat mijn kont slaapt.

Ik ben op ebay wel eens gelpads tegengekomen, deze zouden in het originele zadel moeten passen. Heeft iemand hier ervaring mee?

prettige dagen,

Eric

• Jo

Tijgerleathers in Den Haag is een goed adres.

http://tijgerleathers.nl/

Succes.

• Big Peter

Zet er een Corbin zadel op en je kan de

hele dag rijden zonder problemen.

Gr. Peter

• lp77

Tiger leathers Rijswijk. Heb ik mijn street glide zadel aan laten passen

• Fatboy cvo

bedankt voor de tips, ga morgen mijn zadel afleveren bij Tiger leathers. Volgens Remco is het probleem voor € 70,– opgelost.

Ben benieuwd, wordt vervolgd.

• jos beckers

hallo in 30 jaar rijden met de harley heb ik alles al geprobeerd met zadels van gel tot corbin mustang noem maar op niets helpt ,het is niet de dikte van een zadel hoe zacht je hem ook maakt helpt niks ,het is echter de grote die telt daarom is er maar een zadel die goed is en met maar 2 cm vulling in en toch geen zeer poep krijgen met die panzadel en als je er de veren onder zet nog erg goed voor je rug ook geloof me dat is de enige echte goede zadel

gr jos

• Fatboy cvo

Vandaag mijn zadel opgehaald, deze is aangepast naar een meer comfortabele zit.

Dit alles voor slechts € 40,–

Overigens kun je met je motor langskomen en dan vermaken ze je zadel ter plekke.

Goed adres en bedankt voor de tip,

Eric

• Cor Willekes

ik heb nog een panzadel te koop orgineel HD nieuw, mijn zoon heeft hem gekocht maar helaas hij zit te ver van het stuur.

hij is kompleet 52004-25 Standard Leather Solo Saddle / 51902-09 Solo Seat Bracket/Spring Kit.

Prijs is overeen te komen