Zadel RK

• Hek

Wie weet of een zadel voor een Raodking van 1997-2005 ook op een Roadking van ‘94-’96 past? Ik weet dat er verschillen zitten in de frames van die types maar niet of die verschillen zo groot zijn dat een zadel dan niet past of niet makkelijk pas te maken is.

• Peets HD

is het niet zo dat het zdel anders bevestigt zit ? dacht ik ff uit mijn hoofd , volgens mij moet je bij een nieuw type het zadel naar voren duwen , maar een bezitter van een nieuw type op het prikbord kan je het met zekerheid zeggen .

• Ron

hoi

volgens mij past t gewoon, de zadels vanaf 2008 hebben wat Peet beschrijft - t lipje andersom

grtz

Ron

• Peets HD

zou heel goed kunnen ….

• bau

ja klopt

aan deze zadel zit een lip die in het frame schuift

• Peets HD

ja bau maar moet het zadel naav voren geschoven worden of naar achteren gehaakt , dat is het verscheel van bouwjaar .

sportster heeft het wel ik ben er alleen niet zeker van of ze het bij rk ook zo gedaan hebben .

• USA John

http://www.ebay.com/itm/Seat-1996-Harley-Davdison-Road-King-/190614183387?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2c617d9ddb

http://www.ebay.com/itm/Harley-davidson-touring-2-piece-seat-off-2005-roadking-/150719113385?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item23178f28a9

• USA John

zo op het eerste gezicht lijkt het hetzelfde maar als je beter kijkt ziet de beugel er anders uit maar ook de hoek van de bodemplaat lijkt anders te zijn,ik denk dat het frame toch duidelijk anders is dan de oudere modellen

waarschijnlijk kom je ook met de aansluiting op de tank in de problemen…

• Ultra

Denk niet dat het gaat werken hek, ze lijken op 't oog allemaal op elkaar maar zijn toch anders. ben zelf al is met een ebay-aankoop voor gaas gegaan. beste kan je ff naar de site van Corbin gaan, die hebben al hun modellen op de specifiek bouwjaren gesorteerd. greetz Ultra

• lp77

Niet proberen, gaat je niet lukken. Past niet.