evo koppeling

• john

hallo wie kan my raad geven heb evo 1994 fat boy maar kryg hem nooit in zyn vry hoe je hem ook afsteld ook door dealer ook klapt hy keihard in zyn versnelling zit nu te denken aan een heel nieuw koppelings huis wie heeft hier een goede oplossing voor mvg john

• Willem

Ik heb exact hetzelfde probleem maar ben ik er van overtuigd dat het bij mij niet in de koppeling zit. Ik kan hem allen maar in de vrij krijgen als ik de motor uitzet of bij het afremmen. Er is mij verteld dat dit een veel vaker voorkomend probleem is bij de bakken van die leeftijd. greetz

• john

dat klopt heb ik ook gehoord maar ik heb ook gehoord dat als je een nieuw kop huis van bdl monteert dat het dan weg zou moeten zyn john

• Peets HD

sorry john maar dat is gelul , het zit in je koppeling , dat er een paar bedrijfen zijn die het niet weten op te lossen begrijp ik dat maar er moet niet gezegt worden dat het iets anders is . een standaard koppeling kan heel goed werken .

gr peet

sorry willem verkeerde lijntje .

• henky

wat heeft de dealer gedaan? enkel wat afgesteld of ook delen vervangen? is het plotseling begonnen of altijd al zo geweest?

official dealer of je locale shoppie? eerste kunnen goed onderdelen wisselen en laatste kunnen echt sleutelen

voordat je aan een nieuw huis begint is een second opinion bij een goede zaakwat goedkoper lijkt me

al eens naar koppelingsplaten gekeken of ze niet plakken, krom zijn of niet vrij komen.

wat voor platen zitten er in?

waarom zou een nieuw huis de verbetering zijn als je niet weet wat de oorzaak is?

henky

ps. zie de peet ook twijfeld aan je dealer

• Peets HD

dat zeg ik ……..moet goed kunnen werken , geen klap of tik of over springen van 1 naar 2 en anders om .

• Email

als je koppeling niet goed werkt moet je dat ook merken als je stil staat in de 1 met de koppeling ingetrokken . je zou dan moeten voelen of je motor vooruit wil .

dan krijgt je koppeling de bak niet vrij . het moeilijk in z'n vrij zetten is een probleem wat bij harley meer voorkomt en als dat helemaal niet lukt zou het volgens mij meer in de bak zelf zitten.

Email

• Peets HD

gelul Email , breng mensen niet op het verkeerde spoor , je weet niet hoe een bak werkt en waarschijnlijk ook niet hoe een koppeling werkt

.

• john

wat kan ik dan nu het beste doen peter

• Willem

Als ik aan de ingaande as van de bak draai (Heel licht tussen 2 vingers) dan krijg ik hem al niet meer in de vrij peet.

Dat lijkt me bij bij mij dan toch wel een probleem met de bak. Toch?