Luchtfilter.

• stallone

Hallo!

Ik wil een andere luchtfilter (forcewinder)op mijn streetbob 2007 maken.Moet hij dan opnieuw afgesteld worden,wegens brandstof/lucht verhouding?

Of regelt de injectie de verhouding dan weer vanzelf!

• Peets HD

nop , af laten stellen . hoe zit het met je uitlaten ? ook al veranderd ?

• REBEL

Zou idd ook gelijk andere uitlaten nemen ( V & H) heb ik ook gelijk gedaan.

En dan stage 1 kit erop en laten afstellen bij OIT. ( ik geloof 350 euries )

Geen problemen, rij goed en nog zuinig en super geluid…

• stallone

Andere uitlaten(open) zitten er al op! Ik woon in Duitsland,dus moet elke twee jaar naar TUV (keuring) en dan o.a de uitlaat weer veranderen(gèèn tuv)dus wou eigenlijk niet elke twee jaar mijn motor weer opnieuw af laten stellen omdat de orginele luchtfilter er dan weer opmoet!(want ik heb een luchfilter zonder TUV) Beste Peet moet ik hem nou af laten stellen of niet?Van wat is in godsnaam nop, is dat nou nee of ja?Ben maar een groninger en gebruik

dat woord nooit!:D

• stallone

Bedankt voor het advies REBEL.

OIT is voor mij 350 km rijden! Dat is mij even teveel!

Boerjes Harley davidson Augustfehn (BDR) 25 minuten!

• Peets HD

je moet hem laten afstellen op de open uitlaten en luchtfilter , je hoeft hem niet te veranderen als je met standaard uitlaten voor de tuv gaat .

motor gaat echt niet stuk al ie afgesteld is op open uitlaten en filter en je doet er standaard onder bouwen , zeker niet met het kleine ritje voor de tuv .

gr peet

• sjors

naar OIT …..

welke HD-garage geeft hier nou altijd belangeloos adviezen op dit forum ?

OIT ?

of een ander jongen ?

• Konijn

Die “jonguh” verveeld zun eiguh nah al niet. Dus hij vindt dat helemaal niet errug denk ik. HaHa.

• stallone

Precies Sjors,dat dacht ik ook al!:D

Als ik dan toch een eind moet rijden,dan kies ik voor Peets HD(tu)

Peet bedankt voor je advies,ik denk ook wel namens iedereen.Altijd waardevolle advies op dit forum.BEDANKT!!!!

• Peets HD

no prob , bedankt goed om te horen B)-

eeeeehhh lezen …