ABS op motoren

• Johannes

Ha ze hebben in Brussel weer wat uitgevonden.

Binnen vijf jaar moeten alle motoren ABS hebben !!

Dit wordt weer een zaak voor de MAG.

Ik hoop dan ook dat hier fel op gereageerd wordt.

Laat ze eerst maar eens naar de oude auto,s kijken zonder ABS.

Dames en heren we moeten weer aan de bak!!

Pesten blijven ze doen.

PS op site van de stem 05-12-2011

Grt Johannes

• Email

Bij alle motoren betekent alle motoren die vanaf die datum op kenteken worden gezet .

dus de nieuwe motoren krijgen straks ABS , en daar is toch niets mis mee .

Email

• rulez

Eerst naar de autos kijken voor abs..???..NO WAY..net als apk, klassieker hoeven pas om de 2 jaar apk en bij heel oud geen apk meer….wil je dit dan ook voor motoren hebben?

• Peets HD

wat is het probleem ? net wat Email zegt , het is vanaf het dat bouwjaar , niks mis mee

• sjors

…..gelukkig maar ,….ik ben er intussen al zo aan gewend dat me HD amper rem-verschijnselen vertoont….

…..ik zou er alleen maar schrikken als 't ineens goed zou zijn ….

….ik zet effe gauw een bakkie koffie voor de schrik zeg ……:D

• Johannes

Als dat zo is, als dat met de nieuwe motoren gebeurt,heb ik daar geen problemen mee.

• pavel

Tegen die tijd zullen alle nieuwe Harleys ook wel al standaard ABS hebben, Zijn ze nu ook al behoorlijk druk mee om dat door te voeren nu ook de nieuwe Dyna's dit jaar bijna allemaal ABS hebben.

Nieuwe auto's schijnen nu ook al ABS te moeten hebben, oude auto's niet, en dat zal voor motoren ook wel zo gaan. Dus ik maak me volstrekt geen zorgen dat ik naderhand ABS moet gaan inbouwen. Daar maak ik me minder zorgen om dan om die achterlijke gele hesjes.

• Peets HD

hahaha ja daar kan je gerust zorgen om maken , zo,n geel hesje wordt het echt niet bij peet .

als mij met zon hesje ziet rijden eet ik me eigen schoenen op B)-

• mzzl

leer of stof?

• Email

dat zeiden we vroeger ook toen we een veiligheids gordel om moesten doen .

als het verplicht wordt en er iedereen mee rijdt , wennen we hieraan ook weer .

ik ga dan de motor echt niet verkopen .

maar dat gaat nog wel ff duren

Email