nieuwe spanners ? ga toch over naar( tandwiel )drivegear dan ben je overal vanaf , straks sta je weer .
daar heb ik overnagedacht Peet maar het is toch wat duurder
en met gemiddeld 8000km per seizoen kan ik weer 6 jaar gerust zijn
ik heb ook gelezen dat je dan geen speling mag hebben op de krukas
of is dat overdreven ? en ik liet het niet bij een HD dealer herstellen,
maar bij een shoppie in de kempen. en die vonden het toch ook
in orde met nieuwe spanners.maar ik respecteer je mening en heb al vele goeie tips uit
jou topics gehaald
speling op je krukas , zo mag je het niet noemen , en het meten is zo gebeurd en dan kan je een keuze bepalen , maar goed ieder heeft een andere keus , ik zelf heb bij mijn twincam gelijk de boel veranderd ik wil niet met het idee rijden dat er iets niet helemaal lekker zit van binnen . Bovendien gelijk andere cams er in waardoor hij toch wel een heel stuk pittiger wordt . en zijn de kosten wel een heel stuk hoger ? ik vraag me dat nog af .
volgens mij is het er constant 20 graden, dus hij zal hem of binnen hebben staan of zich het schompes stoken.
zelf heb ik zo min mogelijk chroom erop en is mijn bike van 1986 dus kan ie er wel tegen.
mijn hoes lucht aardig door is ook vnl om het stof een beetje tegen te houden en niet teveel op de vettige delen te laten plakken.
de lakens hangen ongeveer gelijk met onderkant tank dus voldoende tochtmogelijkheden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?