Knipperlichten ultra

• Alz

Hoi, gisteren toch nog even een rondje gemaakt op mijn ultra 2005 en nou heb ik het volgende:

Als ik op mijn linker richtinaanwijzerschakelaar (scrabble) druk gebeurt er niks, druk ik rechts gaan alle knipperlichten branden inclusief de controle lampjes op de dash.

Druk ik nogmaals gaat alles weer uit , druk ik rechts werkt rechrzijde normaal.

Schakelaar defect? of is het de module of iets anders.

Alle wijze adviezen zijn welkom.

Groet, Alz.

• Peets HD

als je links in drukt en er gebeurd niks is dat heel goed mogelijk , het rechts erbij drukken is nomaal dat alle controle lampjes en de rechter richting aan wijzers werken , je hebt dan immers bij de knoppen in gebruik , als je dan nog een keer drukt is het uit dat is ook normaal , druk je weer recht bedien je aleen de rechter richting aanwijzers .

Nu kan ik dus niet zien of je lampjes stuk zijn aan de linker kant of dat je een draadbreuk heb , als ik dat kan was ik miljoenaire . B)- lang verhaal kort te maken , linker richting aanwijzers werken niet en rechts doet het gewoon zoals het hoort . de rest wat je meemaakt met bijde controle lampjes die gaan branden kan je vergeten .

lampjes stuk of draad boom of module en geen sluiting met rechts .

ik hoop dat ik het zo een beetje heb uitgelegt .

• Alz

Bedankt Peet,

de lampjes branden met zijn allen als ik het alarm erop zet dus die zijn het ook niet.

Zal proberen de module een keertje te wisselen dan weten we dat ook weer.

Alz

• Peets HD

kijk eerst ff of de stekker op de module wel goed zit of mischien een beetje vet op de pooltjes wil ook wel is werken .

sucses straks