Betekenis Free Biker

• xr1200

Gekkiehenkie er is voor jouw maar 1 patch goed genoeg vriend, en dat is een grote patch met “ loi ” erop.

speciaal voor jou dat is de Leidsche Onderwijs Instelling, daar leer je dat je o.a. polietie niet zo schrijft.

wellicht een iets goedkopere oplossing voor je, een inburgerings cursus.

• gekkehenkie

heb ik allemaal geprobeerd de l.o.i had een leden stop en de inburgings kurses was alleen voor der aus landers zo zie je vooor de wat stommere biker is er geen hoop

• USA John

nee Miss,dat is Peet z'n moeder,president van de club en wat het nieuwe smoelenboek betreft,heeft weinig nut voor mij…

ik ga hier geen prikkers tegenkomen al is t hier “biker heaven” ,geen helm nodig,blèrpijpen,geen voorspatbord,klein kentekenplaatje op z'n kant naast de schokbreker en 360 dagen per jaar mooi weer…

oh ja,alle motorfeesten gaan hier gewoon door en zijn er een paar meer van dan in Lolland…

@ Peet,aan je foto te zien drink jij je koffie zwart(gallig)

• Peets HD

mijn familie is al dood john , dus die zien er heeeeeeeeeel anders uit nu en drinken geen thee .

• Konijn

John, kan je niet gewoon een linkje in je berichten plakken, dan hoef je niet elke keer dat hele verhaal te typen over hoe geweldig het daar is als je je weer eens aangevallen voelt.:P

• USA John

ach Nijntje,mijn gevoel voor humor is toch wel een stukje beter dan die van jou,hoor (vraag maar aan mensen die me WEL kennen)

neem nog een worteltje >:D<

• Konijn

Je hebt helemaal gelijk. Vandaar dat ik altijd in een deuk lig om jou.

• Ben

USA John Schreef:

——————————————————-

> ach Nijntje,mijn gevoel voor humor is toch wel een

> stukje beter dan die van jou,hoor (vraag maar aan

> mensen die me WEL kennen)

> neem nog een worteltje >:D<

Wat mij betreft kan je niet genoeg berichten over watvoor biker's walhalla het daar is want dan kan ik tenminste nog indirect meegenieten.

Want mensen geef nou toe,

hier in dat …….(vul maar wat in)landje van ons is het toch maar behelpen als HD-liefhebber. Zeker hier in de randstad, wat een kutwegen allemaal in vergelijking met John's achterland. Probeer maar eens echt te genieten van je HD op de A4 of A12. En neem je een afslag naar een B-weg, dan sta je om de km stil voor een stoplicht. En dat is eigenlijk nog maar 1 klein aspectje .

• Ultra

alllemaal vrije zeikerts wat mij betreft… en john neem het nijn maar niet kwalijk, zit waarschijnlijk in ze peen-o-pauzeB)- wat mij betreft slotje dombo

• Konijn

HaHa, niet te zwaar aan tillen hoor. Beetje elkaar pesten is al jaren leuk.:):):)-D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.