Remschijven 13 inch

• Konijn

Alohaaa,

Ik heb op mijn herrietage zwevende remschijven zitten die meer geluid maken dan mijn uitlaten. Weet iemand of die dingen in 13 inch ook in vaste uitvoering bestaan en zo ja, bij wie. Een zwevende die geen geluid maakt is ook leuk.

ideeen om het rammelen weg te halen zijn ook welkom. De dikte's van de 2 delen zijn niet gelijk.

• Peets HD

ff schijf vlakken tot ze gelijk zijn , nieuwe sims plaatsen en borg veertjes , dacht ik B)-

of mischien teflon ringen die je aan drukt op de delen ………………zou ook een optie wezen .

• Peets HD

dan hoef je niet te vlakken …….

dat ik daar nou niet eerder op gekomen ben .

• Konijn

Da's misschien een goed idee. Daar had ik het gisteren ook met iemand over maar ik wist niet of dat wel slim is. Maar als jij dat denkt ga ik wellicht die kant op. Scheelt bakken met geld aan nieuwe remschijven want versleten zijn ze niet.

• Peets HD

er komen geen zijwaardse krachten op nijn , dus ik zou niet weten wat het probleem is , nu zit er niks tussen en het werkt ook , als er zachte teflon schijfsjes achter gezet worden scheeld dat rammelen en verder geen andere nadelen .

Dus wat is niet zo slim ? je veranderd niks aan het systeem . wel even andere borg veertjes gebruiken , maar ja die zijn er .

• Konijn

Ik probeerde ze hier te laten geloven dat ik nog niet bij jou was geweest Peet maar daar trappen ze hier duidelijk niet meer in. HaHa.

• Peets HD

gewoon niks zeggen …….

• Stephan

Ha Konijn,

met die fluisterpijpen is het niet zo moeilijk om daar bovenuit te komen, toch?? (:P)

zie je zaterdag?

• Konijn

Das alleen naar Italië. Nu zitten de blèrpijpen er op. En ja, tot zaterdag een uur of 10, 11.

• Dombo

Ik ga je zien zaterdag……