vraag aan Harley Dennis

• Johan

Hallo Dennis,

Ik heb zelf een Softail custom uit 88. Er zit nu een 150 achterband op. Ik heb al een smallere belt en pully, maar deze zijn gewoon standaard.

Een bredere band past nu niet. Ik ben benieuwd welke maat ga jij er nu op doet en welke maat belt ga je gebruiken?

M.v.g.

Johan

• Konijn

Leuk, de HD chatpagina.:D

• han

helemaal met die domme antwoorden vn dat konynX(

• electra_glidejos

is geen antwoord maar een conclusie van het konijn. eet veel worteltjes dat hij dit zo scherp ziet!

• Konijn

:)-D

• USA John

wat maakt t nou uit of het hier gebeurt of via email (wat bij de meesten verborgen is),het gaat erom dat er gebruik wordt gemaakt van het forum.We hebben zat onzin voorbij zien komen in de loop der jaren.Hopelijk heeft Dennis een antwoord voor je,Johan….

• Konijn

Zet ik er nog zo'n smileding achter om aan te geven dat het niet te serieus bedoeld is worden er toch weer mensen zuur. Als er al iemand is die het geen zak uitmaakt wat je hier roept ben ik het wel.

Over die afgeschermde e-mail; de mijne niet maar als je op mijn naam klikt zegt die k.tpagina van wel. Ik heb het al een keer aan Dombo gevraagt maar die wist het ook niet.

Iedereen een fijne dag en Dennis vertel gerust wat je kwijt wilt.