alarm Dyna

• p.ackermann

Iedere keer als ik de motor op contact zet, springt het alarm aan en blokkeert de motor ook

nadat ik met de afstandsbediening het alarm eraf gezet heb. Dit is vanaf het moment dat ik

de accu heb ontkoppeld ivm het aanbrengen van een stekker voor de druppellader.

• Peets HD

heb je de zekeringen gecontroleerd , een piekspanning door de accu weer aan te sluiten kan er voor zorgen dat er een zekering eruit klapt , dan krijg je de motor niet meer van alarm af .

gr peet

• Peets HD

reactie ? of laat je hem maar staan ?

• Piet

Hoi Peet,

de hoofdzekering heb ik eruit gehad, deze is goed. Verder heb ik nog steeds

geen idee van wat te doen.

groet, Piet

• Peets HD

het is ook niet de hoofd zekering die je moet hebben , kijk ff met een lampje alle zekeringen na.

Met een zoek lampje wel te verstaan en niet met een loop lamp of zaklamp , daar kan je niks mee zien , de bedoeling is om te kijken of bijde kanten van de zekering spanning staat , heb je een zekering waar 1 kant spanning op staat is ie stuk , wel met kontact aan he .

• Piet

Heb zojuist alle zekeringen gecontroleerd, is niks mis mee! Iedere keer als ik hem van het alarm afzet en

daarna op contact, springt hij direct weer op alarm.

Zekeringen zijn het dus niet, iemand nog suggesties?

groet, Piet.

• Peets HD

ik twijfel een beetje aan de controle van de zekeringen , sorry maar dat heb ik nou eenmaal anders had ik geen eigen bedrijf .

nog een keer kijken dus .

probeer ook de accu weer ff los te koppelen en weer vast te zetten .