kopontluchting

• arno

Hallo,

heb miss. beetje domme vraag. Ben net aan mijn heritage aan het klooien en zie dat het luchtfilterhuis met twee (dichte) bouten op de kop gemonteerd is. Moeten deze niet open zijn ivm kopontluchting???

Tweede vraag: heeft iemand ervaring met een supercharger op een evo?? en eventuele prijzen hiervan??

Alvast bedankt

• Peets HD

ervaring met supercharger zeker weten , no prob , voor verdere info zal je contact op moeten nemen met me . carterontluchting in je kop ligt aan het bouwjaar .

gr peet

• Konijn

Tot en met 91 is de ontluchting onderaan. Dat heb,eh, had ik ook. Een HD tovenaar heeft er kopontluchting opgemaakt.

• coupe124

Sorry dit is een andere naam ik moest me registreren LOL

Het is een 92'er motorblok…..heb em ff laten lopen maar voel em dus echt blazen op die 2 kopaansluitingen. ik zie verder alleen carterontluchting onder zitten. Op het originele luchtfilter zit wel een aansluiting voor een ontluchtings slang maar die was niet aangesloten……Wou nu een kuriyakyn filter erop zetten en zodoende viel het me op

grtz

PS: Peet heb je PM gestuurd

• Peets HD

het klopt dat je hem voelt blazen maar de carterontluchting doet zijn werk , bij latere types zijn andere kleppen deksels gekomen met een membraampje voor en achter toen is de carter ontluchting beneden dicht gegaan en de nose cone veranderd .

• coupe124

Ok dan is mijn vraag alweer beantwoord, morgen dan maar weer ff alles afmonteren (tu)