Hallo,
Is er iemand die me kan vertellen hoe lang de binnenbus is die in het achterwiel van een dyna zit?
Ik heb het hier over die bus tussen de lagers.
Dank U
nee want een halfe milimeter is al te veel verscheel , gewoon as in de bankschroef 1 lager met seal monteren en het andere lager open houden , wiel over de as met het losse lager zonder seal naar boven , dan kan je ongeveer meten wat je nodig hebt , zorg wel dat het onderste lager draagd op een specer anders gaat het mis , elke keer als je de binnen pijp heb aangepast door af te draaien even de moer er op en de boel aan draaien zo kan je voelen of er speling in zit of dat het wiel te zwaar draait , je kan de boel uitsimmen als hij te zwaar draait maar daar ben ik niet zo voor vanwegen dat je met de as er in duwen de sim kan raken en beschadigen , dit is de manier die ik toepast al jaren en het gaat al jaren goed .zorg er ook voor dat je het afdraaid en niet afzagen , mischien zijn er prikkers die het op een andere manier doen ,wacht verdere reacties maar even af . lukt het je niet breng het wiel dan even of bij je locale shoppie .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?