verlengen/verplaatsen bijrijder voetsteunen

• pavel

Beste mensen,

Ik wil mijn vriendin wat beter achterop mijn Fatbob laten zitten. Ik ben op zich gezegend met een vriendin die lange benen heeft (:P), maar nadeel is hiervan dat ze bij langere ritten minder prettig achterop de Harley zit omdat de steps iets te hoog zitten. Het zou ideaal zijn wanneer ik de voetsteunen wat verder naar beneden en naar voren zou kunnen zetten, maar aangezien ik zelf niet even iets in elkaar kan lassen vroeg ik me af of er hiervoor standaard setjes voor te krijgen zijn. Op internet kan ik weinig geschikts vinden.

Iemand een idee?

Thanks.

• Peets HD

hallo pavel , er is altijd wel een oplossing , ik zou zeggen rij even langs een shoppie bij jou in de buurd die kunen het vast ook wel .

Zien is oplossen . zo moeilijk is dat niet om het te veranderen .

• Ultra

pavel, ff zoeken in Kuryakyn-catalogus, staan de ‘extensions’ gewoon in en waarschijnlijk te bestellen via je shoppie.

• Peets HD

zit er al op ultra ik had ze in voorraad , toch bedankt .

supersnel prikbord dit B)-

• Ultra

ha ha Peet de overtoom van hd-land, faster than you can blink with your eyes B)-

• pavel

Ja, dat ging inderdaad supersnel. Even in het zonnetje bij mn shoppie langsrijden om te kijken wat er mogelijk is en even later alweer wegrijden mét de aangepaste steunen.

Mijn vriendinnetje heeft al proefgezeten en het ziet er naar uit dat het een stuk beter zit. De praktijktest tijdens de lange ritten zullen we later doen.

Peet, bedankt voor deze snelle actie! :)-D

• gert.61

tuut tuuut hahahaahah das pas snel he eerdaag weer een ritje pavel

nou lange ritten zijn over beetje woon werk verkeer en voor de rest voor de kachel

grtz gert.61