exploded views op A3 formaat

• rulez

om de lelijke kastjes en muren in de garage wat in style op te leuken ben ik op zoek naar exploded views van harleyblokken, versnellingsbakken, carburatuers etc om deze op A3 uit te printen en dan ook nog in een leesbaar formaat.

iemand links oid?

de bekende A2 posterformaten ken ik al

• flhs88

http://www.dbbp.com/

neem eens contact op met Marc van der Kwaak, hij verkoopt mooie 3-D foto's, maar die wil jij niet. misschien heeft hij wel een tip of link voor je

grt\

hein

• Bart

Bedoel je soms zo iets als dit.

http://www.bikebandit.com/harley-davidson-motorcycle-parts/oem-parts/s/m5s2

• rulez

ja, die link kan ik wel iets mee.

nu nog ff uitvogelen ofik het mooi kan uitprinten

• henky

als je zoekt in google afbeeldingen op bijv.

harley engine

harley exploded

shovelhead exploded

etc

en dan sorteerd in volgorde van bestandsgroote krijg je mooie plaatjes te zien die je zo kan plotten op a3

je service en parts manual onder scanner leggen is ook mooi, hoef je niet meer te bladeren als je aan het sleutelen bent.

hoeft alleen op de muur te kijken.

henky

• rulez

idd al veel gegoogled, maar op A4 wordern veel afbeelding al wazig, dus A3 nog onduidelijker.

wellicht zijn er goede programma's voor maar ben niet zoactiefmethet photoshop enzo.

idd handig om gewoom opde muur te kijken :-)

• Wallie

Rulez,

Als je zo'n plaat echt scherp wil hebben dan vind je dat nauwelijks op het web. Het formaat is belangrijk als wel het aantal dots per inch dpi.

Zo'n plaat moet dan al op 300 dpi zijn opgemaakt/gescanned. Dat zijn al behoorlijk bestanden. Zelf scannen uit boek geeft al een beter resultaat afhankelijk van de drukkwaliteit v/h boek.

Je moet maar eens kijken bij www.dreamstime.com. Daar zijn “plaatjes” te koop in diverse resoluties. Weet niet of daarbij zit wat je zoekt.

We zien elkaar!

• Brains

volgens mij zag ik gisteren bij American Legend in Zandvliet/Antwerpen in zo'n poster rack een flink aantal van die exploded view posters op groot formaat. je zou ze kunnen bellen: americanlegend.be