Gezien het feit dat er veel wordt geschreven over projectjes in de winter en kleine thuisreparaties is het wellicht weleens handig als iemand je komt meehelpen vanwege technische kennis, extra set handjes of gewoon de gezelligheid van een avondje sleutelen met een biertje/koffietje erbij.
Voor diegen die hun locatie niet willen vrijgeven ivm vreemde lieden die hier rondstruinen of geen pottekijkers wensen begrijp ik hun twijfel zeker.
Ik zal de aftrap alvast geven.
Ik ben hier bekend als rulez, aka Roel, en rij als ruim 12 jaar mijn 1986 XLH sporster met een 883 blokkie. Deze heb ik inmiddels zelf aangepast met een dikke fatboy tank, middenconsole en wat kleinere zaken. Inmiddels ben ik wat spul het verzamelen om een meer retro bobber old style te creeren, dwz hardtail-look achterspatbord, home made treeplanken/voetsteunen en spuitwerk met wat pinstriping (?). Ook wil ik het frame dan helemaal kaal maken en opnieuw coaten/lakken.
Voorheen sleutelde ik in zuid limburg, per november dit jaar wordt regio Venlo, en zal na de winter weer wat tijd komen om te sleutelen en te rijden. Ik heb geen technishe opleiding, maar ben hobbiematig zeer geinteresseerd in techniek-motoren-lassen-spuiten-paintbrush/pinstripe en vooral ook old skool ingesteld.
greetzzzz