wie sleuteld waar evt samen

• rulez

Gezien het feit dat er veel wordt geschreven over projectjes in de winter en kleine thuisreparaties is het wellicht weleens handig als iemand je komt meehelpen vanwege technische kennis, extra set handjes of gewoon de gezelligheid van een avondje sleutelen met een biertje/koffietje erbij.

Voor diegen die hun locatie niet willen vrijgeven ivm vreemde lieden die hier rondstruinen of geen pottekijkers wensen begrijp ik hun twijfel zeker.

Ik zal de aftrap alvast geven.

Ik ben hier bekend als rulez, aka Roel, en rij als ruim 12 jaar mijn 1986 XLH sporster met een 883 blokkie. Deze heb ik inmiddels zelf aangepast met een dikke fatboy tank, middenconsole en wat kleinere zaken. Inmiddels ben ik wat spul het verzamelen om een meer retro bobber old style te creeren, dwz hardtail-look achterspatbord, home made treeplanken/voetsteunen en spuitwerk met wat pinstriping (?). Ook wil ik het frame dan helemaal kaal maken en opnieuw coaten/lakken.

Voorheen sleutelde ik in zuid limburg, per november dit jaar wordt regio Venlo, en zal na de winter weer wat tijd komen om te sleutelen en te rijden. Ik heb geen technishe opleiding, maar ben hobbiematig zeer geinteresseerd in techniek-motoren-lassen-spuiten-paintbrush/pinstripe en vooral ook old skool ingesteld.

greetzzzz

• k-streetfighter

hoi ik ben klaas en woon in delfzijl afgekeurd door zwaar motorongeluk en ik bouw naast t rijden alles door mekaar, japanners en harley's maar ook japanse upsd in hd's en omgekeerd( niks is te gek alles is mogelijk principe)

maar ik ga steeds meer terug naar oldscool materiaal als zijn de japanse aantrap blokken ivm de steeds enger wordende electronica

heb mts wtb, langharig werkschuw werkbouwtuig hihahiha, ben nu wel kaal trouwens

oja ik ben hobbymatig bezig voor mezelf maar help ook anderen waar ik kan

door omstandigheden loopt alles een beetje achter, verhuizing nieuwe schuur bouwen paar x zware jicht aanval gehad etc etc

mvg klaas

• mzzl

Hey Rulez,

Ik kom ook uit de regio Venlo.

Heb mijn HD in de schuur en heb daar eigenlijk geen plaats om wat te doen.

Mijn bike is helemaal klaar, maar zou de winter graag gebruiken om 'm te poetsen, lak na te kijken, beurtje enz.

Om dit eventueel samen in een goede werkzame ruimte (en ook goed beveiligd) te doen zou inderdaad leuk zijn.

Je kunt zo kennis delen en elkaar de helpende hand uitsteken.

Heb zelf dus helaas geen ruimte.

Ik hoor graag van je,

Mzzl en groetjes

Stefan

• Bart

Ik ben blond 1 meter 95 en sportief gebouwd. Ik zou graag samen met jou willen sleutelen. En misschien kunnen we elkaar de helpende hand zijn.

• Seagull / Ad

Zelf sleutel ik in Dordt , in de schuur doe ik het las en slijpwerk , in één slaapkamer spuit ik ‘'de onderdelen’' en in de huiskamer bouw ik het in elkaar….

ooit al eens een iranier politie shovel opgeknapt.

Het is begonnen op mijn 12e met puch maxi , yamaha , zundapp , kreidlers…….

ben ook gewoon een hobbysleutelaar.

Nu heb ik het geluk dat in de club een maatje kan draaien , en heel technisch is , dus als de spacers erin gaan , gaat de bike op de kar en naar spikecity op een avondje ,en het zelfde gebeurd als de kabelboom aangesloten moet worden , ben zelf meer van de slijptol , lastrafo en denkwerk.

alhoewel ik nu ben begonnen met spuiten en dit met ieder onderdeel steeds lekkerder en gladder gaat. ( na 5 keer is de tank best leuk) en in 1 keer was de olietank als een spiegel. ( practice makes perfect)

Maar voor nu , een heel leuke softail chopper evo aan het bouwen .

beetje seventies met hedendaagse charme.

Dus eigenlijk sleutelen wij al samen omdat 5 maatjes deze winter aan het bouwen slaan…..en één van de 5 in het verleden div prijsjes heeft gewonnen.

eigenlijk heb ik best wel hier en daar getalenteerd hulp.

diverse onderdelen worden geruild en van eigenaar veranderd onder het genot va een Jupi……

grtzzzz

• Konijn

Ik sleutel samen met mijn vrouw. Alles wat ik opbouw, breekt zij weer af. Maar van mij Harley blijft ze af,HaHa.

Veel sleutelplezier allemaal.

• RAV

Hoi Roel, ik rij al heel wat jaren motor en de laatste 5 jaar Harley. Na wat gepruts aan uitlaten en lampjes e.d. Wil ik nu een sportster om gaan bouwen naar een hardtail met springer voorvork. Tenminste daar begon het mee. Ik geloof dat er nu niets hetzelfde gaat blijven als wat het was. Je kan bijna net zo goed een nieuwe motor kopen maar ja dan heb je de hele winter niets te prutsen.

Ik sleutel in Amersfoort in het midden van het land in mijn fietsenschuurtje achter de doorzonwoning. Het is behelpen met de ruimte maar je moet ergens beginnen.

Groeten Rav

• flhs88

he roel, long time no see. als het lukt wil ik deze winter de voorkant van de electra veranderen. moet nog een paar onderdelen zien te bemachtigen. maar ik blijf wel in het diepe zuiden sleutelen. ben wel geinteresseerd in de voortgang van je project

grtz

hein

• rulez

hein,

heb laatst nog de sluitrit meegereden, maar verder idd weinig gereden,buiten noord-holland en friesland.

vanaf november staat project huis op de planning en voorjaar weer tijd en plek voor de motor in de garage :-)

ideen genoeg, fantasie te over, alleen nog de uitwerking