Stoere fluoriserende hesjes

• Ben

Wie weet waar je een iets minder sullig fluoriserende hesje (die binnenkort waarschijnlijk dankzij de EUSSR verplicht worden gesteld voor motorrijders, ook in NL dus) kan kopen?

Tegelijkertijd wordt (hoogstwaarschijnlijk) dankzij diezelfde zalige EUSSR,

de motorrijder met een jaarlijkse APK opgescheept.

Tsja, waar zouden we zijn zonder de verenigede heilstaten van Europa?

• gert.61

daar is nog niks over bekend en dat willen we houden ook zo geen slapende honden wakker maken einde disscussie

GRTZ Gert.61

• Ben

Ja of : en ALS het bekend is, is het te laat.

Zo kan je natuurlijk ook redeneren..

• Konijn

Als die sukkels in Brussel wat in hun hoofd halen is het altijd te laat. Ik heb net een bekeuring gehad omdat mijn dochter van 6 een ballon opblies en dat mag nog maar vanaf 8. Affikken die zooi daar.

• sjors

't kan niet veilig genoeg zijn hè ……

die fluoriserende strepen zouden nog uitgebreid kunnen worden met knipperende ledjes

op je harses dan ook maar gelijk een integraal-helm met bovenop een zwaailicht…

grote dikke kaphandschoenen ( fluoriserend natuurlijk )

witte laarsen met reflectors en steunzolen

….lekker veilig….

• donny

Indien het verplicht wordt met die domme hesjes te rijden, dan sluit ik het hoofdstuk motor af.

De mensen, die nu al met die hesjes rijden neem ik nu eigenlijk niet voor vol.

grtz donny

• rulez

ziet er inderdaad niet uit zo een hesje, maar als ut slecht weer is of donker kan ik wel begrijpen dat iemand zo een hesje draagt, tis wel een stukje opvallendheid.

beetje goede uitlaten doen ook wel iets aan je zichtbaarheid (lees hoorbaarheid)

jammer dat die licht gekleurde autos in de mist geen hesje omhoeven, die wil je ook nog weleens over het hoofd zien, net als die slaapkoppen die bij slecht weer of schemer geen licht voeren op de auto……………..

• nfnr

Dit komt omdat er altijd van die eikels zijn die met de neus vooraan willen staan cq rijden .

Ik heb besloten dat als ik zo n reflecterende biker tegen kom hem niet meer groet

Die reflecterende kleding is speciaal voor onze wegwerkers zodat wij hen niet van de straat afjakkeren,en dat moet je ook zo laten.

Zorg voor goede verlichting op je bike dan is er niks aan de hand.

Laten we in ieder geval zorgen dat de Harley wereld van deze onzin verschoond blijft en daar kunnen we zelf heel veel aan doen.

Ja ook de Harley -Yuppen.

Groet herman

• donnyd

Hallo allemaal,

Om nog even op die hesjes terug te komen.

Ik begrijp eigenlijk niet, waarom de fabrikanten en verkopers van motorkleding niets van zich

laten horen.

Als we allemaal met zo'n zelfde plastick jasje aan moeten rijden dan zal dit voor hun portemonnee

ook niet gunstig uitpakken, lijkt mij

Ook voor hen sterkte in de toekomst.

grtz donny

• jetze

Dat “bikers” dit soort regels zelf over hen uitroepen komt blijkbaar niet in ze op, veel voor weinig, nietwaar?

Er rijdt inmiddels zoveel troep op de weg (mede dankzij malafiede “custom bouwers”en frauderende onderdelen boeren, zal geen namen noemen) dat er wel maatregelen genomen moeten worden.

Voor zover ik het heb begrepen wordt custom ( & eigen) bouw in 2017 in pleuropa verboden.