vreemd

• bau

vreemd

heb de belt afgesteld

heb een rij op de achter poelie gehouden en heb over de lenkte van de belt overal de zelfde afstand

na vervanging van de voorste poelie moer en keeringen zat er geen speeling op de poelie en as

als ik vooruit rij blijft de belt mooi in 1 lijn liggen

maar als ik achteruit rij loopt de belt richting de versnellingsbak waardoor hij ook aanloopt tegen de achterband

de belt kan ik een slag geven van bijna 90 graden

waarom blijft de belt niet in 1 lijn liggen in bijde rij richtingen

• bau

oja

en de achteras had ik ook vast gezet

die kan dus ook niet verschuiven

• Konijn

Als je veel achteruit rijdt heb je inderdaad een groot probleem. Gelukkig hebben ze het stuur bij mij aan de voorkant gezet. Maak je niet druk, als het vooruit goed gaat is het toch goed maar ik denk dat hij dan niet goed uitgelijnd is want als je vooruit gaat loopt hij weer van de bak af tot aan de opstaande rand en daar blijft hij tegenaan hangen.

• patrick883

zet m eens op een krik en draai dan nog eens voor en achteruit met het achterwiel. als dat dan wel goed is, is er niks loos

• Konijn

Die van Bau staat altijd op een krik. :D (geintje, Bau)

• patrick883

nou wat zeikt ie dan !! haha

• k-streetfighter

hoi alle vlakke poelies/beltsystemen v-snaren getande riemen kettingen lopen heen en weer als je de draairichting veranderd

is technische verhaal maar dat heeft oa met slijtage te maken spanning in de belt zelf en schuine verkanting door bv oa de slijtage

zolang hij vooruit loopt en dan goed uit gelijnd staat dan is t ok

alleen is t bij t ene systeem wat beter te zien dan bij t ander

mvg klaas

• bau

whahaha

nee dit is niet mijn oude shovel

:D

• bau

hij doet het zowel op de lift als op de grond

• bau

oke

dus een kwestie van een beetje soemelen met uitlijnen