verlagins kid softail 2008

• sjors

hoi

wie weet waar ik een verlagingset softtail schokbrekers 2008 voor een redelijk bedrag kan kopen.

gr sjors

• eelco

zie hier; http://www.ebay.com/itm/2000-2008-Harley-Davidson-Softail-Rear-Lowering-Kit-/330615181364?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4cfa335034#ht_940wt_1139

• Skoeter

Die koop je nieuw voor rond de 150 Euro

• sjors

..hmmm ,…hier zitten dus 2 sjorsen op 't forum …

moet je niet aan beginnen joh ,….waardeloos !

Je kunt nou al niet eens fatsoenlijk door de bocht met zo'n softail ,….laat je ‘m verder zakken , dan moet je straks voor de bocht afstappen ,…en ’m dan al wandelend door de bocht heen duwen ,….dan weer opstappen ,….en weer wegrijden

• Konijn

Als je bang bent om met je (eventuele) floorboards de straat te raken wordt het wat minder maar de mijne gaat prima de bocht door hoor. Maar ja als het om het bochtenwerk gaat moet je ook een andere fiets kopen.

Dat je hem niet moet verlagen ben ik wel met je eens.

• sjors

snap ik ook wel, Konijn……

Ik heb niet alleen de zelfde naam als de topic-starter , maar ook

een softail ,….(weliswaar een ouder brommertje ,… '93)

Ik heb ‘t ’r jaren geleden al weer rap afgehaald.

Het staat verschrikkelijk “cool” ,….maar het is echt geen doen .

Bij de op-en afritten ben je een plaag voor al het overige verkeer achter je

( om maar te zwijgen indien je meissie ook nog ‘ns achterop zit,….dan verandert elke bocht nog ’ns extra in een “slijpschijf” aan je HD-tje )

• sjors

Eelco bedankt voor je link.

voor de anderen….

ik heb geen meissie…. IK BEN EEN MEISSIE!!!!

en mn vent heeft er 4 in de schuur staan dus die gaat echt niet bij me achterop.

sjors is ook een meisjesnaam.

IK had een vraag… en heb niet om advies gevraagd. floorboards heb ik niet dus ja dan kunnen die de grond ook niet raken.

Daarbij mannen….. mijn vent heeft al meedere bikes gebouwd en verbouwd en nu is t mijn beurt… maar moet van hem alles zelf uitzoeken.

ik dacht probeer t hier….

inmiddels weet ik waar je t kan kopen … voor 20 euries in usa….

adios amigos saludos

• Konijn

Oh, sorry hoor mevrouw.

• sjors

oh ,…ook me excuses ….

Ik heb ze helaas niet meer voor je ,…ik kon ze ooit maar 1 keer weggeven .

( Zodiac levert die dingen ook , dus bij ieder HD-shoppie te verkrijgen )

Nou ,….zo laag mogelijk met die brommer dan :D