Hi Peets HD en alle andere prikkers;
Met het prikbord is niets mis.
Vragen kunnen worden gesteld en daarop worden antwoorden gegeven (afgezien van wat jolig gegeit -ook door ondergetekende -> moet kunnen…).
Wat ik jammer vind is dat het smoelenboek van dit prikbord de nek is omgedraaid. De reden(en) hiervoor zijn mij niet bekend.
Je had op het smoelenboek de gelegenheid je voor te stellen op de digitale snelweg ->alleen mensen die iets te verbergen hebben willen niet met hun pokerface in zo'n lijst.
En je had de gelegenheid om te laten zien wat een beauty jouw bike(s) is/zijn, wat je bike herkenbaarder maakte op bijeenkomsten,
zoiets draagt volgens mij indirect bij aan de gemeenschappelijke sociale controle tijdens HD-dagen.
Ik bedoel het effect van: “Dat is een bike van iemand die binnen ‘the scene’ bekender is, ik-kan-er-als-dief-maar-beter-afblijven-want-ik-loop-met-die-bike-meer-in-de-gaten….”
Geen geneesmiddel tegen dieven (eerder een paracetamolletje), maar het werkt altijd wel onderhuids door….
Bovendien: Met dat smoelenboek was dit prikbord eigenlijk al een volwaardig forum, vind ik.
Greetz Miss.