Hallo,
Mijn voorste pully van mijn open belt wordt en blijft errg lang gigantisch warm.
Hoort dat zo en waardoor zou dit kunnen komen?
Thanx, Johan
of dit goed is durf ik niet te zeggen, maar je zou kunnen kijken of ie nergens tegen aan loopt als ie draait.
ga ervan uit dat de warmte niet door je blok wordt doorgegeven, olie-smeer probleem of oververhit blok ?????
beltspanning in orde?
lijkt mij als een belt slipt dit eerder op de kleinste poulie gebeurt….
johan, ga er voor 't gemak maar vanuit dat je het over de pully van je primair hebt. lijkt me niet meer dan logisch - daar die in direct contact staat met je carter / blok - dat de warmte die je blok ontwikkeld wordt doorgegeven aan je pully. zolang je blok warm is zal je pully dat dan ook wel zijn. hoe warm gigantisch warm is en of dit normaal kan ik je verder niet vertellen. lijkt me meer een vraag voor Peet.
Een pully van je belt wordt idd warm. Dat is bij mij ook zo. Hij zit naast je blok die ook niet koud is.
Daarom doen ze altijd bij een 1,5 inch belt met een dichte bak koelgaten boren. Anders zou hij te heet worden.
En als hij warm wordt gaat je belt ook wat strakker staan. Dus stel hem niet erg strak of als hij koud is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?