CustomLife motorblad

• Hans

Ik ben al tijden op zoek naar een bepaald nummer van het motorblad “Custom Life” uit de tweede helft van de 90’er jaren. Het was een uitgave/zusterblad van het bekende motorblad BigTwin.

In het gezochte nummer staat het artikel: “Bad Boy becomes Bad Ass”, een verslag over een Harley Davidson FXSTSB Bad Boy geschreven door Bart Ezendam.

Wie heeft dit blad toevallig nog liggen, en kan me (uiteraard tegen vergoeding) een enorm plezier doen ?

• henky

misschien dat je het aan bart ezendam kunt vragen:

volgens mij is hij het.

http://journalisten-freelance.zoekeensop.nl/0158082-bart-ezendam-automotive-productions-hengelo/

lang leve google

henky

• Ron

Ha, Customlife, daar heb ik nog ingestaan met een uitgebreid artikel over mijn motorpoetsbedrijf MotoClean.

• Lemmy

Wax on Wax off?X(

• Ron

@ Lemmy:

Yep, linksom inpoetsen, rechtsom uitpoetsen.

Je kent MotoClean?

• Hans

:) Oke, waxon werkt ongetwijfeld goed en MotoClean is mogelijk nog beter…..:)

Maar de vraag was of iemand het nummer van CustomLife met het artikel van de Harley FXSTSB Bad Boy nog heeft….:D

• Hans

Goed idee henky :), maar dat had ik een jaar geleden al bedacht en gedaan…. Toen geen ractie gekregen, nu maar weer een een mailtje gestuurd.

Toch bedankt voor het meedenken…. :)(tu)

• Hans

:) Heb het gezochte nummer van CustomLife ondertussen gevonden/in mijn bezit :)