voetbaltreffen met pistolen

• Willem

Ja Ja kan het gekker in dit land, er wordt een demonstratie bij Feyenoord georganiseerd waarbij ze weten dat het uit de klauw loopt.

En het liep niet zo,n klein beetje uit de klauw, politie met getrokken pistolen die een zooitje cokesnuivende etterbakken probeert tegen te houden.

En feyenoord speelt gewoon de volgende wedstrijd.

Sorry voor Feyenoord jullie kunnen er ook niets aan doen, net zoals wij motorrijders.

Alleen bij ons is 1 verschil bij een beetje gerucht worden de meeste harleydagen afgelast.

Jammer voor dit land en zijn bestuur.!!!!!!

groet Willem.

• Kris

Het is al jaren een zooitje in voetbal land! Maar er wordt niks aan gedaan een heel groot verschil met Harley land want daar lassen ze alles al na een gerucht af.

Onzin allemaal, hopelijk gaat volgen jaar alles weer gewoon door!

• whiteman

ja, maar voetbal is meer een linkse hobby……………………

• Eriq

Bij het voetbal spelen al jaren de economische belangen een hele grootte rol. (geld, geld, geld)

Bij Harley dagen draait het al jaren om gezellig samen zijn, bewonderen van andermans al dan niet verbouwde bike, samen rijden op de Harley op de heen- en terugweg.

Aan een lach rond je mond en een tevreden gevoel in je lijf als je op de terugweg bent van een harleydag naar huis is volgens mij onbetaalbaar.

Dat gevoel is nergens te koop, voor geen prijs. Valt dus voor de overheid en de bobo's niets aan te verdienen.

Bekrompen en zielig zijn de woorden die bij mij op komen als ik aan de personen denk die er verantwoordelijk voor zijn dat ons de harleydagen ontnomen worden.

(eigenlijk denk ik wat anders, maar ik weet dat dit prikbord ook voor onder de 18 jaar bestemd is en wil geen tere zieltjes beschadigen)

• bau

dit cabinet ziet liever geen voldaande en gelukige gezichten van harley rijders en liefhebbers:?

maar ziet ons liever krom liggen voor belastingen en die $#%@? euro:X

IK WIL ONZE GULDEN TERUG(tu)

• rulez

laten we eerst dan griekenland ff losteken, de zee induwen en afzinken.

dat scheelt ook weer bakken met geld, kunnen onze pensioenen weer enigzins betaalbaar blijven.

• k-streetfighter

neem dan gelijk t binnenhof mee

• wide glide 2010

Beste rulez Griekenland aub gewoon blijven sponseren ,heb er nm al jaren een vakantiehuis.

• Seagull / Ad

Ben werkzaam bij Grieks bedrijf , als ze mijn loon verhogen met 50% , wil ik best wel weer 10% terug sponseren.

Maar het ging om de rellen , Tja !! alles draait om de knaken , en aan een Harleydag verdient alleen de kraamhouder en de plaatselijke horeca geld….

Aan de andere kant….ook de pompen……dus ook de staat dan weer..

Ach !! je kunt er lang of kort over lullen….En het zal niet veranderen.

DUS,,,,,,,,spontane dagen links en rechts in heel het land.

Je kunt toch ook heel spontaan op een zonnige dag een jaarmarkt binnen rijden.

de slimme kraamhouder staat er dan met zijn prullaria.

EN SCHIJT HEBBEN AAN VERGUNNINGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is een vrij land , en je mag iedere stad binnen rijden …..

• martin

Laten wij als HD liefhebbers ons niet verlagen tot Haagse achterkamer ge-ouwehoer. Maar lekker rijden en genieten van onze motoren, en alles wat daarbij hoort. Voordat ze er in Den Haag achter komen dat we nog geld hebben voor een hobby. Dan bedenken ze daar ook nog iets op, zodat ze ook die HD dagen niet meer hoeven te verbieden.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.