Dubbele sloten.

• Janneman

Als men iets perse willen hebben….dan krijgen ze het ook. Maar je kan het ze wel veel moeilijker maken. B.v door een schijfremslot zowel aan de voorkant als aan de achterkant te plaatsen. Krijgen ze hem in ieder geval niet meer met 2 man weg door middel van of voorkant of achterkant op te tillen.

• k-streetfighter

je moet m gewoon ergens aan vast zetten werkbank meurbeugel vloerbeugel what ever boom etc etc

• USA John

moet je wel eerst een boom in je garage planten….

• k-streetfighter

als je op een terras zit of iets dergelijks slimmerd

• Bart

Tsjonge jonge. Heb je hier lang over na moeten denken?

• rulez

of in het bos……….

• rulez

denk dat ze dan een verrijbare bok eronder zetten, of setje automovers????

remschijf ff doorflexen???? die ligt toch vaak in dat ene onafgesloten kastje of laatje van de werkbank

gewoon een degelijke ketting door de wielen en ergens aan vastmaken. wat bijvoorbeeld goed helpt is de rolstoel of rollater van je schoonmoeder, dan staat je motor tenminste in de woonkamer.

wellicht is de handigste oplossing het doen zoals de verzekering goedkeurt, als ie dan gejat wordt dan ben je tenminste gedekt.\

en zoals je al schreef, als ze hem willen hebben krijgen ze hem ook, desnoods maken ze je wakker met wat koud staal tegen je kop en vragen doodleuk de sleutels en of je ff het alarm af wilt zetten.

• sjors

continue in de gaten houden vanuit dit dingetje….

http://www.youtube.com/watch?v=MCjGNf9-Xmk

• k-streetfighter

dan zou ik een coal keeper op een t34 zetten gelinkt aan een katjoeska( stalingorgel )

• bigdeal

Ik wilde hem al naast mijn bed neerzetten, kom alleen de trap niet op :-)

grtn bigdeal