merk uitlaten streetglide

• robbie

goeiemorgen dames en heren,ik heb de fat boy ingeruild voor de nw streetglide,maar nu gaat het spel weer beginnen dus mijn vraag is met welk merk uitlaten hebben jullie de beste ervaringen mee,ik wil een mooie diepe zware sound maar niet te hard,ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

groetjes robbie

• Wawan Mangku

Hallo Rob ,

De ene vindt muziek Mozart mooi en de andere vindt Jazz ook mooi . Dus het is kwestie van smaak . Het beste is dat je moet zelf beslissen wat goed klinkt in je oren , dan ga je bij gelegenheid naar een Harley Treffen . Daar rijden heleboel Harley's met verschillende “ UITLATEN ” . Kijk en Luister goed……….s u c c e s ……!?

• Tuur!

Hallo Rob,

Ik rij sinds vorig jaar met een nieuwe set zgn. slip-ons van Vance & Hines op mijn 2006 Street Glide. Deze geven een lekkere diepe roffel.

Maar zoals hier al eerder gezegd; smaken verschillen.

Succes met je keuze.

gr. Tuur!

• Butch

Rhinehart !! een hit in the usa en let op binnenkort ook hier. Absoluut het lekkerste geluid onder je brommer….

• Ultra

rinehart dus zonder H en wat nou binnekort, hangen al 3 jaar onder me brommert. robbie weet niet hoeveel euri je nog over hebt maar vergeet niet dat er n.a.w. ook nog een gang naar vosselman of aanverwant erbij komt. wat je ook koopt zorg in iedergeval dat er e- of tuv-keur op zit anders ben je ze na je 1e rondje zo kwijt met de geldende euro3-norm voor nieuwere fietsen.

• robbie

dank voor de reacties,ik denk inderdaad dat ik voor rinehart ga maar hebben die wel dat tuv keurmerk?

• lp77

Ik heb er ook al een jaar of 4 rineharts onder hangen, maar ik kan geen keurmerk terugvinden. Als je aan de kant wordt gezet ben je dus waarschijnlijk wel het haasje.

• Ben

Alleen als ze daar dan een complete dB-meetopstelling hebben staan toch?

Die kans lijkt me acceptabel klein genoeg om het risico te nemen.

• Ultra

zou ‘t ook niet durven zeggen robbie, heb m’n set van een knaap uit florida. is geen keur of wat op terug te vinden. kom waarschijnlijk nog wel mee weg met me evo maar of dat voor een ‘verse’ tc ook geldt?? worden trouwens hier en daar wel door hd-shops aangeboden of dat betekent dat ze street legal zijn? greetz & happy miles Ultra

• Vosselman

Rineharts hebben GEEN EU / ABE - keur.

Tevens zijn het niet 1 van de stillere uitlaatsystemen …. U bent gewaarschuwd.

(Mocht je geinteresseerd zijn, heb ik nog een complete gebruikte set Rineharts True Duals liggen)