risers

• scarlo

ik heb 4inch risers besteld bij de dealer voor op mijn iron want volgens de dealer kon ik deze erop zetten zonder kabels te vernieuwen.maar ik had ook gemailt met de harley dealer in kerkrade en deze heeft me terug gemailt en zij tot dit niet ging inverband met kilometer teller omdat deze dan te recht zou komen te staan.weet iemand of dit klopt of tot het wel gaat graag reactie hier op.groetjes

• ron

Hoi

Klopt, dan ligt die te horizontaal - moet je een plaatje laten maken met een hoek erin om te monteren tussen je teller en de riserplaat.

Dan staat je teller weer schuin omhoog om beter af te kunnen lezen. Let dus op de juiste hoek!

heb hem zelf van RVS en zwart gemoffelt

succes

Ron

• scarlo

bedankt voor deze tip maar wat ik nog wil vragen de risers zijn maar 4 inch met een kleine buiging zou ik dan nog de kilometer teller dan nog kunnen aflezen en is de kabel dan nog lang genoeg van de kilometer teller.groetjes

• ron

Hoi

FF gekeken bij onze Sportster en de risers zijn 12 cm en iets naar je toe gebogen.

De kabels kunnen dan nog net.

het bedoelde plaatje is naar voren toe iets naar beneden gebogen en daardoor ligt de teller precies goed.

Mocht je er ook een windscherm op willen dan moet je ook dat ff opmeten , dan moet t plaatje wat korter ; bij ons wil dat net , dat windscherm

grtz

Ron

• scarlo

maar als ik dit plaatje niet gebruik kan ik dan nog de teller aflezen.en wat voor sportster heb jij.groetjes

• ron

Nee, kan je niet aflezen omdat hij dan verkeerd staat.

ik heb 1200R van 2004

grtz

Ron

• scarlo

bedankt voor deze antwoorden ga morgen de dealer bellen tot het niet kan omdat men de teller dan niet kan aflezen.groetjes

• ron

als je je e mailadres geeft maak ik wel ff een foto

weet niet hoe dat op deze site moet…….

R

• patrick883

je kan m wel aflezen, maar het is geen porum. heb toen zelf ook een plaatje gemaakt van een stukje aluminium

• scarlo

mijn mail adres is neutje1@home.nl