motor houd in

• k-streetfighter

hoi us john, dat ben ik niet met je eens

ik heb zelf een 1200 sportster gehad, met een mikuni 42mm carburateur , eigenbouw uitlaten erop en die begon ook ineens zomaar na een dik 3 kwartier in te houden bij 3500/3800 toeren ongeveer

out of the blue ernstig dikke klappen ui t de uitlaat, net of de toerental begrenzer er in stapte die er niet opzit

uiteindelijk, na twee jaar kloten, ontsteking, bobine nieuwe draadboom, bougie kabels, tydstip ontsteking, accu ,ander type accu, zwaardere accu, gelijkrichter, dynamo etc etc alles vervangen, de koppaking achterste cilinder eruit geblazen

, langzam gas open draaien met een ruk, terug schakelen zodat je over t toeren gebied heen bent niks helpt

inhouden gelijk te weinig benzine, stotteren toch dikke klappen ui t de ui t laat, dus benzine genoeg dan toch, haperende ontsteking of ergens verkeerd kontakt of los zittend kontakt, daar denk je dan allemaal aan, 2 man erop alleen, geen verschil

de uitlaat mooi grijs op t eind

uiteindelijk tydens de hapering de motor uit gezet, koolzwarte bougies, toch iets met de onsteking dan, bobine bougie kabels bougies etc vervangen, zelfs teruggegaan van cabins naar puntjes ontsteking, niks hielp, uiteindelijk na een tydje weer t zelfde probleem

ui t soort wanhoop andere , lees kleinere carburateur getest, heyyyyyyyyyyy probleem verplaatst zich, dus een mengsel probleem

blijkt achteraf dat de 42 mikuni net te groot geweest is voor mijn sportster configuratie, dussssssssssss t kan wel degelijk

• Peets HD

dat hoef ik niet te doen bij mij klanten , eerst alles vervangen en dan er achter komen wat het is ………snel diagnose en snelle reparatie dat maakt je vakman .

• marcel

Hoi peets hd,

Heb jij enig idee wat het kan zijn dan?

Groetjes

• k-streetfighter

haha die peet, ik mag niet meer voor een baas werken hiha

had gewoon een verkeerde richting gezocht, verkeerde denkwijze ui t eindelijk, en uiteindelijk wordt ik daar ook weer wijzer van, en uiteindelijk iedereen ook weer hoop ik

trouwens was in een moeilijke periode voor me, maar das ook weer overwonnen

mvg klaas