motor houd in

• marcel

Hoi.

Weet iemand mischien wat er aan de hand kan zijn als mijn motor,een 883r uit 2005, ineens gaat inhouden na een uurtje rijden? Daarvoor totaal geen last!

Het lijkt wel of hij dan geen benzine krijgt en gaat hij een beetje puffen.

Alle informatie welkom.

Groetjes

• JDH

Probeer eens ff te ‘'wiebelen’' met je tank, dus ff van links aar rechts bewegen, op het moment dat je er last van hebt.

Ik heb het ook een tijdje gehad en dat ‘'wiebelen’' hielp. Maar sinds ik een ander en beter slangetje heb tussen de tankhelften, heb ik er geen last meer van.

Kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Is je luchtfilter schoon?

• electra_glidejos

kontroleer je accupolen, kunnen wel eens los gaan of scheuren

• k-streetfighter

hoi gebeurt t altyd na een uurtje rijden of is t je net 1 x overkomen? en is hij geheel standaard?

mvg klaas

• marcel

Hoi klaas,

Heb dit wel vaker gehad,en altijd na ongeveer een uurtje. Hij is niet standaard, er zitten een screarming eagle uitlaat en luchtfilter op.

Groetjes Marcel

• wyb

beluchtingsgaatje b]\

beluchtingsgaatje benzinedop verstopt.

als hij het weer doet dop los en vast draaien.

succes

i

• ron

Hoi

De Sportster van mijn vrouw deed dat ook als ze de tank tot de rand toe vol deed.

Nu ze net iets minder vol tankt is t over…………..

vacuum na een tijdje!

grt

ron

• USA John

na een uur rijden is je tank al lang niet vol meer en vacuum gebeurt meestal veel eerder….

als je motor langere tijd heeft stilgestaan je carb ff goed schoonmaken,als dat niet helpt dan zou ik een nieuwe benzineslang monteren en zorgen dat ie niet te

dicht langs de cylinders loopt,door de warmte kunnen er luchtbellen in je slang ontstaan…

• k-streetfighter

k zou je carburateur opnieuw laten afstellen, ivm je andere uitlaten en ander luchtfilter

misschien een te grote sproeier ergens

mvg klaas

• USA John

dan moet dat meteen gebeuren en niet na een uur….